וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "כולם עשו עבודה נהדרת, היינו ראויים לניצחון"

מאמן הצהובים התייחס לניצחון בשמינית גמר הגביע על הפועל אילת, והחמיא לאות'לו האנטר: "שייך לרמה הגבוהה, אני שמח לשתף איתו פעולה". האנטר: "מרגיש נוח עם טאריק בלאק"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב צלחה הערב (ראשון) את שלב שמינית גמר גביע המדינה כשניצחה 76:97 את הפועל אילת בהיכל בגין והעפילה לשלב הבא. הצהובים התקשו לברוח למקומיים העיקשים, אך בשלהי הרבע השלישי פתחו פער דו ספרתי, שהלך וגדל במהלך הרבע הרביעי ובסיום 76:97 לשחקנים של יאניס ספרופולוס. מדובר בניצחון עשירי ברציפות בכל המסגרות לצהובים.

יאניס ספרופולוס: "נצמדנו לתוכנית המשחק שלנו, שלטנו מהרגע הראשון והתגברנו על החיסרון של כספי שהוא משמעותי עבורנו כי יש לנו רק את ג'ייק כהן כמספר 4 טבעי. כולם עשו עבודה נהדרת והיינו ראויים לניצחון הזה. עשינו עבודה מצוינת בהגנה על אבי בן שימול, זו הייתה התוכנית. קלענו 57 נקודות במחצית השנייה, וזה מראה שמההגנה הטובה שלנו יצרנו משחק התקפי. היה לנו משחק קבוצתי טוב, ואני רוצה לברך את הקבוצה, כי ככה אנחנו צריכים להמשיך לשחק בכל המסגרות".

על המצטיין במשחק, אות'לו האנטר אמר המאמן: "הוא מאוד מנוסה, מאוד ממוקד, הוא שייך לרמה הגבוהה ואני שמח לשתף איתו פעולה בפעם השנייה".

אות'לו האנטר, שסיים את המשחק עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים: "נתנו למשחק לבוא אלינו ועשינו הגנה טובה. אני מנסה לעזור לכולם לנצח. אני מרגיש נוח עם טאריק בלאק, אנחנו מלמדים אחד את השני דברים ולומדים איך לשתף פעולה. נראה לי שאנחנו עושים עבודה טובה. דני אבדיה? הוא יהיה טוב, באמת טוב. אתם תראו".

אות'לו האנטר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"עשינו הגנה טובה". אות'לו האנטר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully