וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה את ליון אחרי חמש שנים ועלתה למקום השני

דימיטרי פאייה כבש צמד והעניק למארחת 1:2 יקר מול מאמנה לשעבר רודי גרסיה. סנט אטיין במקום השלישי אחרי 2:3 בנאנט, גם ראן ניצחה

דימיטרי פאייה שחקן מארסיי. רויטרס
במארסיי חיכו יותר מחמש שנים. דימיטרי פאייה/רויטרס

המחזור ה-13 בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם עלייתה של מארסיי למקום השני אחרי 1:2 על ליון. סנט אטיין עלתה למקום השלישי עם 2:3 בנאנט, ראן שיפרה את מאזנה עם 1:3 ביתי על אמיין ומונפלייה הביסה 0:3 את טולוז.

עשן באצטדיון של מארסיי לאחר הדלקת אבוקות ורימונים. רויטרס
האוהדים כיסו את האצטדיון בעשן/רויטרס

מארסיי - ליון 1:2

אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים מול ליון וסף הכול 10 משחקים ללא ניצחון עליה, דימיטרי פאייה עשה סוף לרצף והעניק למארסיי ניצחון ראשון במפגש הזה מאז מאי 2014. אז אנדרה פייר ג'יניאק כבש צמד ופאייה בישל אחד, כשהפעם הקפטן היה זה שחתום על השערים. תחילה הוא ירה פנדל לחיבורים בדקה ה-18, ובדקה ה-39 קיבל כדור ממקסים לופז והכניע את אנתוני לופס בבעיטה שטוחה. אוהדי מארסיי הדליקו אבוקות וגרמו לעצירת המשחק בגלל ערפל כבד במחצית השנייה, אבל ליון הצליחה לחזור בתוך הערפל עם נגיחה של מוסא דמבלה בדקה ה-59 והגבירה את הלחץ לאחר הרחקתו של הבלם אלברו בדקה ה-64. זה לא עזר לה, ורודי גרסיה הפסיד לקבוצתו הקודמת במשחק החזרה שלו לסטאד ולודרום. מארסיי קפצה מהמקום התשיעי לשני, ליון יצאה לפגרה כשהיא רק במקום ה-14.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בונה סאר שחקן מארסיי לפני מוסא דמבלה שחקן ליון. רויטרס
רק צימק. מוסא דמבלה מול בונה סאר/רויטרס

ראן - אמיין 1:3

אחרי שישה משחקים ללא הפסד, אמיין נעצרה ברוהאזון פארק וראתה את ראן חולפת על פניה בטבלה. סרו גיראסי העניק לאורחת יתרון מפתיע עם בעיטה בסיבוב אחרי עקב של גאל קאקוטה בדקה ה-35, אבל אדריאן הונו הגיב עם השוויון בחלוף ארבע דקות כשדחק מקרוב. אמבאיי ניאנג השלים את המהפך עם עקב יפה בדקה ה-62 מבישול של המחליף רומן דל קסטיו והברזילאי ראפיניה חתם בפנדל בדקה ה-79.

נאנט - סנט אטיין 3:2
לנאנט: לודוביק בלאס (14), אימרן לוזה (26). לסנט אטיין: מיגל טראוקו (22), דניס בואנגה (34 ו-67)

מונפלייה - טולוז 0:3
למונפלייה: גאטן לאבורד (43), דמיאן לה טאלק (59), טז'י סבאנייה (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully