וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הסבב: דג'וקוביץ' ניצח, תים גבר על פדרר

האוסטרי ניצח 5:7, 5:7 ורשם ניצחון שלישי ברציפות מול פדרר, שיצטרך לנצח את דג'וקוביץ' כדי לעלות לחצי הגמר

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
פתח בסערה. דג'וקוביץ'/GettyImages

טורניר גמר הסבב בלונדון יצא אחר הצהריים לדרך עם הבית על שם ביורן בורג. המדורג שני בעולם נובאק דג'וקוביץ' ניצח 2:6, 1:6 את מתאו ברטיני המפתיע. לאחר מכן הצליח דומיניק תים לנצח 5:7, 5:7 את רוג'ר פדרר ועשה צעד משמעותי בעצמו לחצי הגמר.

דומיניק תים טניסאי אוסטרי. רויטרס
אוהב לשחק נגד פדרר. תים/רויטרס

רוג'ר פדרר (3) - דומיניק תים 7:5, 7:5

האוסטרי השיג ניצחון חמישי מול פדרר בשבעה משחקים בין השניים וזה השלישי שהוא משיג נגדו השנה אחרי אינדיאן וולס ומדריד. ההפסד הזה של אלוף הטורניר שלוש פעמים בעבר אומר שהוא ככל הנראה יצטרך לנצח את נובאק דג'וקוביץ' על מנת לעלות לחצי הגמר, כמו גם את מתאו ברטיני כמובן. פדרר פתח רע ונשבר כבר במשחקון הראשון, השוויצרי החזיר בשבירה משל עצמו ואיזן ל-2:2. השניים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם עד 5:5 ואז תים השיג את השבירה הקריטית אחריה הוא גם הצליח לשמור על ההגשות ולזכות במערכה תוך 44 דקות. שני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם לאורך כל המערכה השנייה עד שתים הצליח להשיג את השבירה הקריטית כדי לעלות ל-5:6 בדיוק בזמן ולאחר מכן לשמור על ההגשות בתום משחקון קשה וארוך. בכך השלים תים יום מוצלח מאוד לו ולזוגתו קיקי מלאדנוביץ', שהתחיל בבוקר עם זכייה שלה בגביע הפדרציה אחרי שניצחה ביחידות ובזוגות.

עוד בוואלה!

צרפת ניצחה את אוסטרליה 2:3 וזכתה בגביע הפדרציה

לכתבה המלאה
מתאו ברטיני טניסאי איטלקי. GettyImages
דג'וקוביץ' היה גדול עליו בכמה מספרים היום. ברטיני/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' (2) - מתאו ברטיני (8) 2:6, 1:6

האיטלקי, שהיה האחרון להיכנס לטורניר בגלל הפסד של גאל מונפיס לדניס שפובאלוב ברבע גמר מאסטרס פריס, לא ממש הצליח לסכן את נובאק דג'וקוביץ', שהשיג ניצחון ראשון בתוך שעה ועוד ארבע דקות בלבד. זה היה המפגש הראשון בין הסרבי לבין ברטיני, שחווה פריצה אדירה השנה והגיע לחצי גמר אליפות ארצות הברית, אבל גילה בלונדון שהמדורג שני בעולם עדיין גדול עליו. זה הניצחון ה-11 ברציפות של נולה במשחק הראשון של שלב הבתים בטורניר גמר הסבב כשההפסד האחרון שלו במשחק כזה היה ב-2007 לדויד פרר. זה גם היה הניצחון ה-36 שלו בסך הכול בטורניר גמר הסבב והוא השתווה אל בוריס בקר במקום השלישי בכל הזמנים. לפני דג'וקוביץ' ומאמנו לשעבר נמצאים רק איבן לנדל (39) ורוג'ר פדרר (57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully