וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן הובס בקרב מול ארלינג הולאנד, אמיר עגייב כבש

חלוץ וולפסברגר שיחק 70 דקות בהפסד 3:0 למוליכה האוסטרית זלצבורג, כשמלך השערים הנורבגי ברח לו עם שלושער. קשר סומגאיט קבע 1:3 מול סבאח

שון וייסמן שחקן וולפסברגר (משמאל) מול אנדראס אולמר שחקן רד בול זלצבורג. GettyImages
זלצבורג הייתה גדולה על וולפסברגר. שון וייסמן, משמאל, מול אנדראס אולמר/GettyImages

שון וייסמן אירח הערב (ראשון) עם וולפסברגר את המוליכה האוסטרית רד בול זלצבורג ושיחק 70 דקות, אבל לא הצליח לכבוש בקרב האישי מול ארלינג הולאנד שקבע 0:3 לזכות האלופה הבלתי מנוצחת. הטאלנט הנורבגי חגג שלושער אדיר (חמישי שלו העונה בכל המסגרת, כולל אחד בסיבוב הראשון מול וולפסברגר) והעלה את מאזנו ל-15 שערים, כשחלוץ נבחרת ישראל נותר עם 12 וקבוצתו במקום השלישי ובמרחק 13 נקודות מזלצבורג.

* אמיר עגייב כבש בפעם השנייה ברציפות במדי סומגאיט, שניצחה 1:3 בחוץ את סבאח באקו והתייצבה במקום הרביעי בליגה האזרית. הקשר הישראלי שמר על מקומו בהרכב וחתם את תוצאת המשחק בדקה החמישית של תוספת הזמן, עם שערו השני העונה והחמישי מאז הגיע לסומגאיט מהפועל תל אביב.

* דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה השלימו 90 דקות בהרכב לודוגורץ, שהשיגה 0:1 דרמטי בתוספת הזמן מול ויטושה ביסטריצה האחרונה. דימו בקאלוב הכריע והאלופה הבולגרית עדיין בלתי מנוצחת עם 42 נקודות מתוך 48. טאלב טואטחה נעדר בגלל פציעה.

* ביברס נאתכו קיבל מנוחה אחרי המשחק באולד טראפורד ונותר על הספסל בניצחונה של פרטיזן בלגרד 0:3 על אינדיה. פרטיזן במקום הרביעי בליגה הסרבית, מרחק שמונה נקודות מהכוכב האדום שמובילה את הטבלה.

* בוריס קליימן חזר מעונש הצהובים אל שערה של פראלימני, שחילצה 1:1 בחוץ מול פאפוס עם שוויון בדקה ה-93 ונותרה במקום הלפני אחרון בליגה הקפריסאית.

* ליאור רפאלוב לא שותף בניצחונה של אנטוורפן 1:2 על קלאב ברוז', קבוצתו לשעבר שנחלה הפסד ראשון העונה בליגה הבלגית. פנדל של דיומרסי אמבוקני ושער עצמי שנרשם לחובת השוער סימון מיניולה סידרו למארחת מהפך והיא במקום החמישי, מרחק תשע נקודות מברוז' המוליכה.

* בהיעדרו של חאתם עבד אלחמיד הפצוע ועם ניר ביטון על הספסל, סלטיק ניצחה 0:2 את מאת'רוול ובמאזנה 31 נקודות אחרי 12 מחזורים בליגה הסקוטית - בדיוק כמו ריינג'רס שנחותה ממנה רק בשער אחד.

* אלון תורג'מן נותר על הספסל של אוסטריה וינה ולא שותף בפעם השנייה ברציפות, דווקא אחרי שכבש בשני המשחקים הקודמים בהם נטל חלק. קבוצתו ניצחה 1:2 את מאטרסבורג והיא במקום השביעי בליגה האוסטרית אחרי 14 מחזורים.

* שחטאר דונייצק, ללא מנור סולומון הפצוע, נקמה בדינמו קייב על ההדחה מהגביע עם ניצחון ביתי 0:1 ופתחה פער של 12 נקודות בפסגת הליגה האוקראינית כשהיא איבדה רק שתי נקודות עד כה. סרגיי קריבצוב הכריע בדקה ה-18 והתוצאה נשמרה למרות הכרטיס האדום של טייסון (85).

* טל כחילה הפצוע לא נכלל בסגל של אטרומיטוס, שהחזיקה מעמד במשך שעה מול המוליכה היוונית אולימפיאקוס, אבל הפסידה לבסוף 2:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully