וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף חופים: הצמד הישראלי פרש מהקרב על הארד בטורניר הסבב העולמי

שון פייגה ונתי אוחנה הפסידו בחצי הגמר לצמד דני, ופרשו מהקרב על הארד לאחר שאוחנה חש ברע. קאהו ורייקה היפניות זכו בזהב לנשים

נתי אוחנה ושון פייגה הפסידו היום (שבת) 2:1 (15:21, 21:19, 15:13) בחצי גמר טורניר הסבב העולמי (כוכב אחד) בחוף פרישמן בת"א למרטין טרנס האנסן ודניאל תומסן הדנים, ולאחר מכן פרשו מהמשחק על מדליית הארד בעקבות העובדה שאוחנה חש ברע. בעקבות ההחלטה זכו סרגיי פרקפייב ואלכסנדר קרמרנקו הרוסים במקום השלישי.

כדורעף חופים. אתר רשמי
נתנו את הנשמה. פייגה ואוחנה/אתר רשמי

בחצי הגמר ניצחו הישראלים במערכה הראשונה והובילו בשנייה, אך הדנים ביצעו קאמבק מוצלח, ניצחו במערכה השנייה, והתעלו בנקודות הקריטיות בשובר השוויון כדי לזכות בכרטיס לגמר, לאכזבת הקהל הרב ביציע. לאחר מכן הודיעו אוחנה ופייגה כי לא ימשיכו למשחק הבא, וכך פספסו השניים את ההזדמנות לזכות במדליה ראשונה לישראלים בסבב העולמי, לאחר שהיו רחוקים 2 נקודות מכך. ובכל זאת, המקום הרביעי אליו הגיעו אוחנה ופייגה הוא הגבוה ביותר אליו הגיע זוג ישראל בטורניר במסגרת הסבב.

שון פייגה התייחס לפרישה לאחר חצי הגמר: "זה חבל, אבל ראינו איך נתי הגיע בבוקר. הוא הגיע במצב בעייתי, ידענו שזה יהיה על כל הקופה או שיקרה משהו בדרך. עוד 48 שעות אנחנו כבר על טיסה למקסיקו אז צריך להמשיך הלאה. החלטנו לשחק כי לא רצינו לפספס הזדמנות להביא מדליה היסטורית מול הקהל הביתי, והחלטנו ללכת על כל הקופה. נתי נתן הכל". לגבי המטרות העתידיות של הזוג אמר פייגה: "אני מאמין שנגיע לאולימפיאדת 2024, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה. אנחנו עכשיו ב-40 אחוז מהיכולת שלנו. יש לנו עוד בנייה לעשות. בהזדמנות זו אני רוצה להגיד תודה ענקית לאיגוד הכדורעף, לוועד האולימפי, מינהל הספורט, ליחידה לספורט הישגי, לצוות טארגט, לצוות המאמנים, למשפחות, לקהל המדהים שהגיע, ואני מקווה שהטורניר הזה ימשיך כל שנה, וישתדרג לשניים, שלושה כוכבים, וכן הלאה".

סמואלה קוטפאבה ויאקוב וינדיש האיטלקים ניצחו בגמר הגברים בזריזות 0:2 (12:21, 17:21) את האנסן ותומסן הדנים, כשהם מפגינים עליונות מוחלטת, והיו לאלופים הראשונים של טורניר ת"א, כשהם זוכים מול קהל רב שהגיע לאירוע. עוד לפני כן, בחצי הגמר, גברו וינדיש וקוטאפאבה במשחק נפלא בחצי הגמר 1:2 (21:16, 14:21, 23:25) על פרקפייב וקרמרנקו.

כדורעף חופים. איגוד הכדורעף,
הקהל היה וראה מהלכים יפים על חול הים של תל אביב/איגוד הכדורעף

נשים: קאהו ורייקה היפניות זכו במדליית הזהב

קאהו סקאגוצ'י ורייקה מורקמי היפניות היו לזוכות הראשונות בטורניר הנשים של חוף פרישמן. השתיים ניצחו במשחק הגמר את לינה טרנס האנסן (אחותו של מרטין טרנס האנסן, שעלה לגמר הגברים) וסימונה אוקהולם האנסן הדניות, בתוצאה 0:2 (19:21, 16:21) והניפו את הגביע.

לינה טרנס האנסן הדנית, זוכת מדליית הכסף לצדה של אוקהולם האנסן, אמרה בסיום: "אנחנו די מאוכזבות, לא הצלחנו לשמור על רמה גבוהה והיפניות שיחקו מצוין. אבל בסך הכל, אנחנו מאוד גאות במה שעשינו. היינו מאושרות להגיע לחצי הגמר, ועוד יותר מאושרות להיות בגמר". על הטורניר אמרה טרנס האנסן: "מעולם לא שיחקתי מול קהל רב כל כך, והאוהדים היו מאוד אקטיביים. היה פשוט כיף".

בחצי הגמר הפתיעו האנסן/האנסן את הפייבוריטיות האוסטריות אווה פרייברגר ווליריה טויפל 1:2 (21:15, 10:21, 15:17), ואילו קאהו ורייקה ניצחו 1:2 (14:21, 21:13, 9:15) את אלכסנדרה מואיסבה ואקטרינה סירצבה הרוסיות. במשחק על מדליית הארד ניצחו מואיסבה וסירצבה 0:2 (16:21, 19:21) במהירות מפתיעה, והותירו את האוסטריות הבכירות מאוכזבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully