וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסתכלו במראה: קלינגר לימד את הפועל תל אביב להכיר במגבלות שלה

10.11.2019 / 8:27

להילחם, להקריב ובעיקר לא לספוג. המאמן החדש עמד במטרה הראשונה שהציב: לחזור מקרית שמונה עם שלוש נקודות, אבל במתחם חודורוב יודעים שהסגל הנוכחי לא יכול לסחוב את הקבוצה קדימה

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של סקציה נס ציונה על הפועל באר שבע

1. המשפטים הראשונים שניר קלינגר אמר כשנכנס למתחם חודורוב היו מאוד ברורים. כולם היו בסגנון "תהיה לנו פגרה לעבוד על הנושא הטקטי ודברים נוספים, יש לנו שניים וחצי אימונים עד עירוני קרית שמונה וצריך להרים את כולם כדי להביא לב, נשמה ונקודות". וזה הצליח. הפועל תל אביב אמנם הייתה רחוקה מלהרשים ב-0:1 על עירוני קרית שמונה בחוץ, אבל בפעם הראשונה העונה נראה היה שהיא מכירה במגבלות שלה ומודעת למצבה.

14 משחקים היו לאדומים בעידן ניסו אביטן, גביע הטוטו וליגה. ב-13 מהם היא ספגה, בכל משחקי החוץ היא הוציאה כדורים מהרשת. עד אתמול בליגה היא ספגה 10 שערים ב-4 משחקי חוץ. השער הנקי אתמול הוא הבשורה הראשונה והגדולה שקלינגר יכול לקחת. אתמול המאמן בחר לעלות עם מרכז מגרש מעובה ושלושה שחקנים בעלי אופי דפנסיבי. המטרה הייתה ברורה - להפוך לקבוצה שלא קל לשחק נגדה. והמטרה הזו הושגה.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם המאמן ניר קלינגר. סוכנות ג'יני
בפעם הראשונה העונה, הפועל תל אביב נראתה כמו קבוצה שלא קל לשחק נגדה. קלינגר והשחקנים/סוכנות ג'יני

2. קלינגר דוחה כל שאלה בנוגע לינואר. הוא יודע שעד שחלון ההעברות של החורף יפתח, יש עוד הרבה משחקים והסגל שיש הוא זה שיסחוב את הקבוצה בינתיים. הקבוצה לא נבנתה נכון, יש בה המון מגרעות, חוסר איזון והיא מתקשה ליזום וגם לצאת להתקפות מעבר קטלניות. המאמן יעבוד עם החומר שיש לו וינסה להוציא את המקסימום, אבל במתחם חודורוב מבינים היטב שללא תיקונים בינואר, המקסימום שהאדומים יצליחו להשיג זה יציאה ממאבקי ההישרדות, לא יותר.

עוד בוואלה!

ניר קלינגר: "שלושה ימים ניסיתי להכניס בשחקנים טירוף, כל הקרדיט להם"

לכתבה המלאה
ניר לקס שחקן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
"בטוח שבמשחקים הבאים, חוץ מלב ונשמה יהיה גם כדורגל". לקס/סוכנות ג'יני

3. שחקנים בהפועל תל אביב שחררו המון לחץ בסיום. גם הם מודעים לכך שרמת הכדורגל הייתה ירודה מאוד, וחלקם אף תהו אם יהיה נכון להעלות פוסטים לרשתות החברתיות אחרי משחק כזה. חלקם אמרו: "היה צורך לשנות כאן אווירה, גם עם הקהל, ולצאת לדרך חדשה. זה יוכיח את עצמו. כמה שזה עצוב, עכשיו באמת כולם מחויבים ומבינים שזה גם על הראש שלהם".

ניר לקס מושך דלקת בשרירי הבטן כבר תקופה ארוכה. בהפועל תל אביב מקווים שמנוחה וחיזוקים במהלך הפגרה יסייעו לו להחלים והוא לא יזדקק לניתוח. אתמול הקשר משך 84 דקות עד שהוחלף ובסיום הוא אמר: "היינו מאוד צריכים את הניצחון, גם בשביל הנקודות וגם לביטחון. לא היה איזה משחק גדול ואי אפשר היה לשנות יותר מדי, אבל ראו הרבה אנרגיות ולחימה והרבה לב. אני בטוח שמפה נלך קדימה, נעבוד קשה בפגרה, נבין מה ניר רוצה ואני בטוח שבמשחקים הבאים, מעבר להקרבה ונשמה, יראו גם כדורגל".

מרווין פרסמן שחקן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
הניסנובים רטנו: "מה יהיה איתו? בכל כדור הוא עושה טעות". פרסמן/סוכנות ג'יני

4. במועדון הייתה כל השבוע תחושה של יציאה לדרך חדשה, בתקווה שהאחים ניסנוב יעשו צעד אחורה ובאמת ייתנו שקט מקצועי למשה סיני וניר קלינגר. אגב, במהלך המחצית הראשונה נשמעו הבעלים מבקרים את מרווין פרסמן שהרבה לאבד כדורים: "מה יהיה איתו? כל כדור הוא עושה טעות, שיתעורר". קלינגר אמר לשחקנים במחצית: "אני מרוצה מהגישה שלכם, אבל תשמרו יותר על הכדור ותהיה יותר מדויקים ביציאות קדימה. אנחנו יכולים להבקיע שער שני". המאמן מקווה שלאחר הפגרה הוא יקבל בחזרה את עומר דמארי וסטפן ספירובסקי למשחק נגד בית"ר ירושלים. מאוחר יותר יחזור לפעילות גם עמנואל בואטנג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully