וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "שלושה ימים ניסיתי להכניס בשחקנים טירוף, כל הקרדיט להם"

9.11.2019 / 17:04

מאמן הפועל תל אביב הסביר מה הביא את הניצחון בקרית שמונה: "לא היה פשוט להרים את החבר'ה האלה". קובי רפואה: "צריך לפתור את הקושי בחלק הקדמי". שלושה אוהדים עוכבו בחשד להחזקה ושימוש בסם, וכן ריסוס כתובות גרפיטי

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם המאמן ניר קלינגר. סוכנות ג'יני
הטירוף עזר. ניר קלינגר עם שחקניו בסיום/סוכנות ג'יני

הפועל תל אביב יצאה היום (שבת) לדרך חדשה, כאשר ניצחה 0:1 בחוץ את עירוני קרית שמונה במשחק הבכורה של ניר קלינגר. זה לא היה יפה או מרשים במיוחד, אבל האדומים עלו ליתרון מפנדל של דמבה קמארה (15) ושמרו עליו בשיניים. יואב ג'רפי עצר פנדל של קיליאן שרידן בצד השני (29) ופנדל נוסף נמנע מהמארחת, שנותרה עם שבע נקודות בלבד, לעומת 10 של המנצחת אחרי 10 מחזורים בליגת העל.

יואב ג'רפי שוער הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
המון לחץ. יואב ג'רפי/סוכנות ג'יני

המאמן המנצח ניר קלינגר אמר בסיום: "זה לא שהדרך לא משנה, בהתחשב במצב ובאילתורים אני חושב שאת המטרה הראשונה השגנו. כבר שלושה ימים אני מתעסק רק באיך להרים את השחקנים, איך להכניס בהם טירוף. זה היה משחק קשה במגרש קשה מול קבוצה קשה ומגיע לשחקנים כל הקרדיט. זה תהליך, אתה לא יכול לבנות תהליך מקצועי בלי נשמה על הדשא. לא היה פשוט להרים את החבר'ה האלה, אני חושב שעשינו שלושה ימים אינטנסיביים מאוד. מבחינת כדורגל אין ספק שאנחנו צריכים להשתפר. יש לנו שחקנים פצועים שצריכים לחזור, וכשהם יחזרו, עם הזמן נוכל לייצר כדורגל יותר טוב. לא יודע אם הפגרה באה בזמן, אבל לא אני קובע. תעקוב אחרי הריאיונות מאז שהגעתי, לא דיברתי על חלון ההעברות אפילו פעם אחת. השחקנים שנמצאים במועדון יובילו את הפועל תל אביב".

יואב ג'רפי התייחס לפנדל שעצר ולהמלצה של מאור בוזגלו: "עשינו שיעורי בית לפני הפנדל, שמח שזה עבד. קרית שמונה זה אחד המשחקים הקשים בליגה, הדשא לא ממש מאפשר לשחק כדורגל גדול. יש המון לחץ עלינו. בהתחלה טבעי שננסה לעשות הכול כדי להשיג את הניצחון. ניר הטריף אותנו במהלך השבוע, הראינו אופי ואני שמח שעשינו את זה".

קובי רפואה, שלא הצליח להשיג נקודות מול האקסית, אמר בסיום: "במחצית הראשונה היינו גרועים, לא הנענו את הכדור ולא יצרנו מצבים. זה היה משחק תחתית. זה לא אני משחק נגד הפועל תל אביב. כל השבוע ניסיתי לשים את הדברים האלה בצד. אלה השחקנים שהיו בקדמת הבמה. זה קשה, אבל הפסדנו את המשחק וצריך להרים את השחקנים ולהמשיך הלאה. זה שאנחנו מפסידים זו עובדה. אני עושה כל מה אפשר לעשות, אבל עם התוצאות אי אפשר להתווכח. להרים ידיים זה לא בא בחשבון. צריך לפתור את הקושי בחלק הקדמי, אבל המצב הזה הוא עובדה. לא תשמעו אותי מתרץ. לא שיחקנו טוב היום, לא שיחקנו מסודר. אנחנו מאבדים את הסבלנות, שחקנים מאבדים את הריכוז ואנחנו צריכים לעבוד על זה".

עוד בוואלה

הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה בבכורה של ניר קלינגר

לכתבה המלאה
קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
לא מרים ידיים. קובי רפואה/סוכנות ג'יני

בסיום המשחק הודיעה דוברות המשטרה (כנרת) כי שלושה תושבי מרכז הארץ עוכבו לחקירה בחשד לריסוס כתובות גרפיטי על חומת אצטדיון הכדורגל בקרית שמונה, כמו כן בחשד להחזקה ושימוש בסם. במהלך המשחק הובא לידיעת המשטרה סרטון ובו נראית אישה אשר השתמשה בחומר החשוד כסם על גבי גג אוטובוס מחוץ לגבולות המגרש על פי החשד. שוטרי משטרת ישראל שנכחו במגרש הגיעו למקום לצורך בירור הנסיבות. במקום נתפס חומר החשוד כסם לצריכה עצמית ומספר תרסיסי צבע שבעזרתם על פי החשד רוססו כתובות על חומת המגרש.

גרפיטי על קירות אצטדיון קרית שמונה. דוברות משטרת ישראל
הגרפיטי על קירות האצטדיון/דוברות משטרת ישראל
אוהדים שחשודים באצטדיון קרית שמונה. צילום מסך
התיעוד המפליל?/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully