וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: "דיון ווייטרס קיבל התקף בגלל מנת יתר של סוכריות גומי"

בארה"ב טוענים: הגארד של מיאמי התעלף במטוס בדרך לוס אנג'לס בגלל צריכה מופרזת של סוכריות גומי עם קנאביס, וקיבל התקף כשניסו להעיר אותו

עריכה: מתן חדד

מה יהיה עם דיון ווייטרס? מיאמי היט אומנם פתחה בצורה טובה את העונה (מאזן 3:6), אבל סביב הקבוצה ממשיך להעיב מצבו של הכדורסלן, שבעבר נחשב להבטחה אבל מאז רק מסתבך בתקריות שונו תומשונות. הגארד טרם שיחק העונה, ואפילו לא ישב על הספסל מאז שהתחצף למאמנו בתחילת העונה. הוא גם לא אמור היה לשחק ביום שישי בלילה בלוס אנג'לס מול הלייקרס בגלל מחלה, אבל אז התבררו הפרטים לתקרית ההזויה.

על פי הדיווחים במיאמי, "ווייטרס סבל ממנת יתר של סוכריות גומי. הוא התעלף כשהמטוס נחת, וכשסוף סוף התעורר עבר התקף". עוד נטען בתקשורת המקומית שמדובר בסוכריות גומי עם קנאביס. הנהלת מיאמי לא הגיבה על התקרית וטענה שמדובר בחיסיון רפואי.

אמא של דיון ווייטרס העלתה פוסט באינסטגרם ובו כתבה "בבקשה אל תאמינו לשמועות שהתקשורת מדווחת", אך כאמור, הדבר דווח גם באתרים בכירים ודי מיהמנים. ווייטרס נמצא בשנתו השלישית בחוזה של 52 מיליון דולר לארבע שנים במיאמי. את הבונוס של 1.1 מיליון דולר ל-70 הופעות בעונה הוא כבר לא יקבל השנה.

דיון ווייטרס, מיאמי היט. GettyImages
בנאדם, זה מוזר. ווייטרס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully