וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד חוגגת: מודריץ' "ספקטקולרי", הזאר "ריחף על המגרש"

הבלאנקוס הרשימו ב-0:4 על אייבר וגם קארים בנזמה סחט מחמאות. זידאן: "המחצית הראשונה הייתה הכי טובה שלנו העונה"

אימג'בנק GettyImages

"קשה לבחור את הרגע הכי טוב במשחק וזה דבר חיובי כי היו הרבה כאלה". כך אמר אתמול (שבת) מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן, אחרי ה-0:4 החד והחלק של הבלאנקוס על אייבר בחוץ. ריאל אמנם לא פגשה יריבה אימתנית, אבל בתקשורת המקומית היו תמימי דעים שזה היה אחד ממשחקי הליגה הכי טובים שלה העונה.

זידאן הוסיף אחרי המשחק: "הרבה קבוצות התקשו באייבר וזו תוצאה טובה מאוד. אם אנחנו שומרים על רשת נקייה, אנחנו מסוגלים להסב הרבה נזק ליריבות שלנו. המחצית הראשונה שלנו הייתה נהדרת, פנומנלית. אלו היו אולי 45 הדקות הכי טובות שלנו העונה".

אחרי ה-0:6 על גלאטסראיי באמצע השבוע, ריאל השלימה 0:10 בשני משחקים בתוך ארבעה ימים. המאמן הצרפתי הוסיף: "אני מאוד שמח, כמו שהייתי אחרי הניצחון על גלאטסראיי. עשיתי כמה שינויים, אבל כל מי ששיחק עשה עבודה טובה מאוד. בשני המשחקים האלו נתנו את הכל מההתחלה ועד הסוף, זה מאוד חשוב".

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה. רויטרס
מוביל במירוץ לפיצ'יצ'י. בנזמה/רויטרס

את עיקר המחמאות סחטו לוקה מודריץ', קארים בנזמה ואדן הזאר. כך כתבו עליהם ב"אס":

על מודריץ': "ספקטקולרי. הוא היה בכל מקום במגרש, אפקטיבי ואלגנטי".

על בנזמה: "מה שמדהים זה שמאז שכריסטיאנו רונאלדו עזב, הוא כבש יותר שערים ממנו. יש לו הרבה קלאסה והוא כבר מוליך את טבלת מלך השערים של הליגה".

על אדן הזאר: "בפעם הראשונה מאז שהגיע, הבלגי ריחף על המגרש. שיתוף הפעולה שלו עם בנזמה עוד יעניק הרבה רגעי שמחה לאוהדים של ריאל מדריד".

"אנחנו מספקים הופעות מאוד שלמות לאחרונה והיום זו הייתה עוד אחת", אמר המגן דני קרבחאל בסיום, "הפתיחה שלנו נתנה את הטו ולצערי, פגרת הנבחרות מגיעה דווקא כשאנחנו בכושר טוב".

עוד בוואלה!

ריאל מדריד הביסה 0:4 את אייבר, בנזמה עקף את פושקאש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully