וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל קטמון ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1

רצפי הניצחונות של השתיים נעצרו: גל מאיו העלה את האדומים ליתרון עם כדור חופשי יפה כבר בדקה השלישית, תאי בריבו החמיץ פנדל (57), גיא חדידה איזן (78). אום אל פאחם - כפר קאסם 3:3

גל מאיו שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
גל מאיו חוגג את השער המוקדם עם חבריו/ברני ארדוב

המחזור ה-12 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם המשחק המרכזי, בו הפועל קטמון ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1. הפועל אום אל פאחם סיימה ב-3:3 מול מ.ס. כפר קאסם ובית"ר תל אביב בת ים ניצחה 1:2 את אחי נצרת בחוץ.

עידן אהדנני שחקן מכבי פתח תקוה מול שרון זיסו שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
אהדנני מול שרון זיסו/ברני ארדוב

הפועל קטמון - מכבי פתח תקוה 1:1

המארחת הגיעה למשחק אחרי שבעה ניצחונות ברציפות, האורחת אחרי שמונה ניצחונות ברציפות ובסופו של דבר אף אחת מהן לא הצליחה להמשיך ברצף. מכבי פתח תקוה נשארה ראשונה כמובן עם 30 נקודות, ארבע יותר מהפועל ראשון לציון השנייה ומקטמון השלישית.

המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית. גל מאיו בעט כדור חופשי עוצמתי וטוב מ-20 מטר עם רגל שמאל, יוסי גינזבורג די חלם וזה 0:1 לקטמון. בדקה ה-21 איבדה פתח תקוה את ארד בר שנפצע, עידו דוידוב החליף אותו. בדקה ה-24 גיא חדידה סיכן את השער עם בעיטה מסוכנת, אבל אדליי אדבאיו הדף. עידו דוידוב הוכשל ברחבה על ידי הראל שלום והאורחת קיבלה פנדל בדקה ה-55. את הפנדל תאי בריבו בעט בדקה ה-57 ליציע שמאחורי השער. הקבוצה של גיא לוזון איזנה בדקה ה-78 אחרי שעידו דוידוב הכניס כדור עומק לגיא חדידה, שבעט פנימה מקרוב, 1:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון נותן הוראות על הקווים/ברני ארדוב

הפועל אום אל פאחם - מ.ס. כפר קאסם 3:3

אחרי שני הפסדים ברציפות, שהגיעו בעצמם אחרי שישה ניצחונות ברציפות, הצליחה אום אל פאחם להשיג נקודה אחרי שפיגרה פעמיים, אבל ניר ברקוביץ' לא יהיה מרוצה כיוון שהקבוצה שלו איבדה יתרון 2:3 משער עצמי של שרון לוי בדקה ה-91.

לאטיף אמאדו העלה את הקבוצה של תומר קשטן ליתרון מפתיע בדקה ה-18 אחרי טעות גדולה וחוסר הבנה בין שוער אום אל פאחם לאחד משחקני ההגנה, דובב גבאי איזן כעבור שמונה דקות עבור אום אל פאחם עם בעיטה מקרוב אחרי מסירת רוחב שקיבל וזה 1:1. עידן דוד החזיר את היתרון לאורחת בדקה ה-59 אחרי החמצה של ירדן כהן, אבל אליאור משעלי איזן בדקה ה-69 וקבע 2:2 אחרי בישול של גבאי. אליאור משעלי השלים צמד בדקה ה-87 אחרי שגבאי הפעיל לחץ על השומער וזה 2:3. בן כוואז הגביה משמאל בדקה ה-91, שרון לוי נגח לשערו הוא וזה 3:3.

ארד בר שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ארד בר ממכבי פתח תקוה נפצע והוחלף/ברני ארדוב

אחי נצרת - בית"ר תל אביב בת ים 2:1

המארחת ממשיכה לצלול והשיגה רק נקודה אחת בששת המשחקים האחרונים כשגם המשחק הביתי מול בית"ר תל אביב בת ים לא הרחיק אותה מהאזור המסוכן והיא רק עם תשע נקודות. בית"ר תל אביב בת ים עם ניצחון יקר מאוד ששיפר את מאזנה ל-14 נקודות.

אדוארדו גררו העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-16 עם בעיטה יפה מהאוויר מצד שמאל. עלי חטיב איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-49. האורחת החזירה לעצמה את היתרון עם שער של איהאב אל עביד בדקה ה-65 אחרי ששוער נצרת לא הצליח להדוף בעיטה די חלשה למרכז השער.

גיא חדידה שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
חדידה חוגג את השוויון/ברני ארדוב
נומה אוהד בית"ר ירושלים במשחק בין הפועל קטמון לבין מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הגיע לתמוך ביריבה העירונית. נומה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully