וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "זה הפסד לא קל, אבל הוא פחות מדאיג אותי מהיכולת"

מאמן הפועל באר שבע הודה שקבוצתו הציגה יכולת מדאיגה בהפסד 2:1 לנס ציונה: "זה נראה ממש לא טוב". תורג'מן: "אני לא רואה את זה כסנסציה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע הופתעה הערב (שבת) כשנחלה הפסד דרמטי 2:1 דווקא לסקציה נס ציונה. הקבוצה מבירת הנגב נקלעה לפיגור, השוותה בדקה ה-92 על היכולת המאכזבת וכבר קיוותה למהפך, אבל אז ספגה שוב בדקה ה-93 והפסידה לנועלת הטבלה ערב המחזור.

המאמן ברק בכר סיכם: "זה הפסד לא קל, אבל הוא פחות מדאיג אותי מהיכולת. במחצית השנייה שיחקנו כל כך לא חכם וכל כך לא נכון, אני עדיין צריך לעכל ולנתח, אבל זה נראה ממש לא טוב. לא היו מספיק אנרגיות, סקציה סגרה טוב והצליחה להביך אותנו. ההכנה שלנו דווקא הייתה טובה, אבל יש ימים כאלו".

בנס ציונה חגגו ניצחון ראשון בליגה הבכירה מאז פברואר 1968. עמיר תורג'מן ניצח לראשונה מאז משחק הבכורה שלו כמאמן בני סכנין ואמר: "אני לא רואה את זה כסנסציה. היו תקופות לא קלות העונה, אבל צעד אחרי צעד הגענו למקום שרצינו. זו לידה קשה, 10 מחזורים, אבל ראינו את הרצון של השחקנים. באר שבע קבוצה הרבה יותר טובה, אבל עשינו היום דברים נכון. רצינו למשוך אותם ואז לעקוץ. כולם אמרו שירדנו, אבל אני מכיר את השחקנים שלי ואני יודע שניאבק חזק נגד הקבוצות שנמצאות 'בליגה' שלנו".

שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. קובי אליהו
איזו אכזבה - גם מהיכולת וגם מהתוצאה. באר שבע/קובי אליהו
שי אליאס, אלעד שחף, רז שטיין. פלייר תגובות סקציה נס ציונה הפועל באר שבע. קובי אליהו
כמה זה מתוק. נס ציונה חוגגת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully