וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אריאל הרוש ספג פעמיים בהפסד ספרטה רוטרדם

השוער פתח בפעם הרביעית והיה לו חלק בשער שעלה לקבוצתו בהפסד 2:1 להירנביין. 23 דקות לכיאל בהפסד הדרמטי של צ'רלטון בדרבי

אריאל הרוש שוער ספרטה רוטרדם. GettyImages
נכנע פעמיים לאותו שחקן. אריאל הרוש/GettyImages

רגע לפני שהוא מגיע לישראל לקראת משחקי הנבחרת מול פולין וצפון מקדוניה, אריאל הרוש פתח בשערה של ספרטה רוטרדם בפעם הרביעית ברציפות, כשהערב (שבת) קבוצתו הפסידה 2:1 בחוץ להירנביין וירדה למקום ה-11 בליגה ההולנדית אחרי 13 מחזורים. ספרטה הובילה, אבל אז אלן חלילוביץ' נכנס בדקה ה-72 ואחרי דקה בישל לצ'ידרה אג'וקה שסובב בימין לפינה הרחוקה של הרוש. אחרי שש דקות שוב היה זה אג'וקה מצד שמאל, כשהפעם הוא בעט כדור שטוח מזווית קשה שעבר מתחת לידיו של השוער הישראלי ונעצר ברשת.

* עוד בהולנד: שמואל שיימן לא שותף בתבוסה של ונלו 6:1 להראקלס.

* בירם כיאל שיחק 23 דקות כמחליף בהפסד הדרמטי של צ'רלטון 2:1 בחוץ מול מילוול בדרבי של דרום לונדון. צ'רלטון עם משחק רביעי ללא ניצחון ובמקום ה-11 בליגת המשנה האנגלית, אחרי שספגה בדקה ה-91. תומר חמד הפצוע לא נכלל בסגל.

* חן עזרא נותר על הספסל של אומוניה ניקוסיה, שניצחה 0:1 את א.א.ל לימסול משער מוקדם של מאט דרבישייר האנגלי (3) וניצבת כרגע בפסגת הליגה הקפריסאית עם 18 נקודות מתשעה משחקים.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של היברניאן, שהביסה 1:4 את סט. ג'ונסטון בחוץ במשחק הבכורה של המאמן החדש אדי מיי. כריסטיאן דוידג' כיכב עם שלושער והיבס נחלצה מהמקום ה-11 וקפצה למקום השמיני בליגה הסקוטית אחרי 12 משחקים.

* גיא אסולין לא נכלל בסגל של פולי יאש, שהפסידה 1:0 בחוץ לאקדמיקה קלינצ'ן בליגה הרומנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully