וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אלברו מוראטה שוב כבש, סביליה ניצחה בדרבי בלי דאבור

החלוץ שחזר לסגל נבחרת ספרד מצא את הרשת בפעם השישית ברציפות, ואתלטיקו גברה 1:3 על אספניול. החלוץ הישראלי ראה מהספסל את אוקמפוס ודה יונג מעניקים לסביליה 1:2 על בטיס

אלברו מוראטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
חגג בסטייל את החזרה לסגל הנבחרת. אלברו מוראטה/רויטרס

המחזור ה-13 בליגה הספרדית ננעל הערב (ראשון) עם הדרבי של סביליה שבו סביליה ניצחה 1:2 את בטיס. מונס דאבור ישב על הספסל ולא שותף. אתלטיקו מדריד התקרבה לברצלונה וריאל עם 1:3 ביתי על אספניול, אתלטיק בילבאו ביצעה מהפך מול לבנטה ומאיורקה התרחקה מהתחתית עם 1:3 מפתיע על ויאריאל. חטאפה ואוסאסונה נפרדו ב-0:0.

סרג'י דארדר שחקן אספניול חוגג שער. רויטרס
היתרון שלו החזיק מעמד רק שבע דקות. סרג'י דארדר/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אספניול 1:3

אחרי ניצחון בודד בששת המחזורים האחרונים (לצד חמש תוצאות תיקו) הצליחו הקולצ'ונרוס לגרד ניצחון נוסף ולצמק את הפער מברצלונה וריאל מדריד לנקודה אחת. אספניול עלתה ביום חמישי לשלב הבא בליגה האירופית, אבל בליגה היא במקום הלפני אחרון וגם שער היתרון המפתיע של סרג'י דארדר, שירה פנימה מ-16 מטרים אחרי מבצע של ויקטור סאנצ'ס בדקה ה-38, לא הספיק לה כדי לצאת עם נקודה ממדריד, בעיקר כי לאתלטיקו יש את אלברו מוראטה בכושר הבקעה נפלא. החלוץ בישל תחילה לאנחל קוראה שנגח מקו השער אל הרשת בדקה ה-45, ואז כבש בעצמו עם ביצוע נהדר אחרי מסירת עומק של ויטולו בדקה ה-58. משחק שישי ברציפות שמוראטה מוצא את הרשת והוא חגג בסטייל את חזרתו לסגל נבחרת ספרד. הקפטן קוקה, שספג ביקורות רבות בשבועות האחרונים, חתם בתוספת הזמן עם שערו הראשון העונה והמארחת כבשה יותר משני שערים בסך הכול בפעם השנייה העונה.

לוקאס אוקמפוס שחקן סביליה. GettyImages
שער מתוק בדרבי. לוקאס אוקמפוס/GettyImages

בטיס - סביליה 2:1

אחרי החמישיה לרשתה של דודלאנז' בליגה האירופית כשמונס דאבור חגג שערי בכורה וסחט מחמאות מהתקשורת ואף מג'ולן לופטגי מאמנו, סביליה השיגה ניצחון מתוק מאוד בדרבי שהוציא אותה מרצף של שתי תוצאות תיקו וקירב אותה עד כדי נקודה מריאל מדריד וברצלונה המוליכות. דאבור ישב על הספסל ולא שותף, אך ראה בדקה ה-13 את לוקאס אוקמפוס מעלה את קבוצתו ליתרון בבעיטה מתוך הרחבה. ממש לפני המחצית בטיס הצליחה להשוות משער של לורן שהמשיך מקרוב. אלא שבדקה ה-55 לוק דה יונג שחקן הרכש מאיינדהובן הכריע את המשחק עם פצצה מתוך הרחבה אחרי בישול יפה של אבר באנגה. סביליה יכולה לראות את עצמה כמועמדת ובטיס לעומתה מקדימה רק ב-4 נקודות את סלטה שמתחת לקו האדום.

עוד בוואלה! ספורט

ספרד: ריאל סוסיאדד עלתה זמנית אל הפסגה למרות 1:1 מאכזב מול לגאנס

לכתבה המלאה
איקר מוניאין שחקן אתלטיק בילבאו. GettyImages
כבש את שער השוויון. איקר מוניאין/GettyImages

אתלטיק בילבאו - לבנטה 1:2

הבאסקים כבר היו בדרך להשלים עם חלוקת הנקודות אך בעיטת וולה נפלאה של אנדרה קאפה סמוך לסיום שמרה אותם קרוב לדבוקת הצמרת. בילבאו פיגרה בהפסקה משער של סרחיו פוסטיגו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אך הפכה בעזרת שערים של איקר מוניאין בדקה ה-57 ושער הניצחון הנהדר של קאפה בדקה ה-88.

משחקים נוספים:

מאיורקה - ויאריאל 1:3
למאיורקה: ג'וניור לאגו (13, פנדל), דני רודריגס (23, פנדל), טאקפוסה קובו (53). לוויאריאל: סנטי קאסורלה (49, פנדל)

חטאפה - אוסאסונה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully