וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "לקבל מנוחה? יהיו לי 45 שנה לנוח מכדורסל"

כוכב הלייקרס ששיחק בכל המשחקים העונה, התייחס לסוגיית חלוקת העומסים: "גם טיירון לו רצה שאנוח, אבל אני רוצה לשחק כשאני בריא"

עריכה: מתן חדד

אחרי עונת בכורה לא מוצלחת במיוחד מבחינה קבוצתית, לברון ג'יימס קיבל הקיץ לצידו את אנתוני דייויס והשני הסופרסטארים הללו הוליכו הלילה את הלייקרס לניצחון שישי ברציפות, הפעם עם 80:95 ביתי קל על מיאמי. בזמן שקוואי לאונרד כוכב הקליפרס מקבל הרבה מנוחה ונח בחלק מהמשחקים, לברון בן ה-34 שיחק בכל המשחקים עד כה והציג יכולת מצוינת.

אחרי ששיחק 36 דקות מול ההיט, לברון נשאל לאחר המשחק האם הוא ינוח בחלק מהמשחקים כדי שיגיע לפלייאוף טרי ורענן. "אם אני פצוע אני לא משחק, אם אני לא פצוע, אני משחק", אמר לברון, "זה תמיד היה המוטו שלי".

לברון ג'יימס הלייקרס. רויטרס
לא מוכן לשמוע על מנוחה. לברון ג'יימס/רויטרס

הנושא של "חלוקת עומסים" הפך להיות נושא חם בליגה בעקבות ההחלטה של דוק ריברס לא לשתף את קוואי במשחק המסקרן של הקליפרס מול מילווקי. לברון, המבוגר מקוואי בשש שנים, סבל מהפציעה הרצינית הראשונה בקריירה האדירה שלו רק בשנה שעברה אז חווה קרע במפשעה. קינג ג'יימס נשאל על קוואי ואמר: "אם לברון בריא, לברון משחק. רק על זה אני מדבר, אני לא מדבר על אף אחד אחר מלבדי".

לברון קלע 25 נקודות והוסיף 6 אסיסטים ב-36 דקות מול ההיט, אבל הלייקרס עדיין לא שיחקו שני משחקים רצופים, מה שנקרא "בק טו בק". הפעם הראשונה שהיא תעשה זאת תהיה בשבוע הבא כאשר היא תתארח אצל פיניקס בשלישי ויום לאחר מכן תארח את גולדן סטייט.

אבל בניגוד לקוואי, לברון, שבחודש הבא יהיה בן 35, לא ממש מוכן לשמוע על מנוחה. "דבר עם המאמנים שלי, אתה יודע כמה פעמים טיירון (לו) דיבר איתי על זה בקליבלנד. הוא רצה לתת לי לנוח, אבל אני רציתי לשחק", הוסיף לברון, "אני בריא, אני משחק. סביר להניח שיהיו לי בערך 45 שנה בלי לשחק כדורסל בעתיד".

פרנק ווגל מאמנו החדש של לברון שיבח את הכוכב ואמר: "הוא מדהים. הוא נותן הכול לקבוצה ומשפיע גם בהתקפה וגם בהגנה. הוא קובע את הקצב של המשחק. הוא שומר נהדר, הוא יודע בדיוק מתי ואיך למשור וכמובן שהוא יודע לקלוע ברגעי ההכרעה. הבחור הזה מדהים". לברון שדרג את יכולת המסירה שלו ומוביל את הליגה עם 10.5 אסיסטים למשחק לצד 26 נקודות (עשירי בליגה). לברון והלייקרס ינוחו הלילה ובלילה שבין ראשון לשני יארחו את טורונטו האלופה למפגש מסקרן.

עוד בוואלה!

בוגדנוביץ' ניצח את מילווקי, קאמבק אדיר לדנבר מול פילדלפיה, 60 נקודות ללילארד

לכתבה המלאה

הטבלאות המעודכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully