וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה של פעילים הפגינה נגד קיום ארגנטינה - אורוגוואי בישראל

קבוצת אקטיביסטים הגיעה אמש למתחם האימונים של ברצלונה עם שלטים וצעקו: "אתם עדיין יכולים להתחרט. האם הייתם הולכים לשחק באפרטהייד בדרום אפריקה?". המשחק ייערך ב-18.11 בבלומפילד

הפגנה נגד ישראל. צילום מסך
הפגנה נגד ישראל/צילום מסך

הקהל הישראלי כבר בטירוף לקראת משחק הידידות שייערך בבלומפילד בין ארגנטינה של מסי לאורוגוואי של סוארס ב-18 בנובמבר. אלא שהפוליטיקה שוב נכנסת לסיפור ובברצלונה מדווחים שקבוצה של אקטיביסטים מנסים למנוע את קיום המשחק וכבר ערכה אמש הפגנה במתחם האימונים של ברצלונה.

המפגינים שהגיעו למתחם הניפו שלטים וצעקו: "יש לכם עדיין זמן להחליט לא ללכת. האם הייתם הולכים לשחק באפרטהייד בדרום אפריקה? אל תתנו להם להשתמש בכם כדי לטייח את פשעי המלחמה של ישראל. המשחק ייערך ליד עזה, שם כדורגלנים נורו ברגליהם. אתם רוצים להיות קשורים לזה?"

כזכור, המשחק של מסי עם ארגנטינה מול ישראל כבר בוטל בעבר על רקע דרישתה של מירי רגב שהוא ייערך בירושלים. הפעם בישראל מקווים ומאמינים שזה לא יקרה, כשהקהל המקומי בטירוף ועשות אלפי אנשים חטפו את הכרטיסים בתוך שלוש שעות מהרגע שהוצאו למכירה ביום שלישי. לואיס סוארס, שהיה פצוע בשבועיים האחרונים, חזר לסגל של ברצלונה למשחק הערב מול סלטה ויגו (22:00) ויעמוד גם לרשות אורוגוואי במשחק מול חברו הגדול מברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully