וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד נותרה מושלמת אחרי 22:30 מול מכבי ראשון לציון

האלופה עם ניצחון חמישי בחמישה משחקים, בעוד הצהובים ספגו הפסד ראשון, הפועל ראשון לציון ניצחה 28:31 את באר שבע

דור קלדרון שחקן מכבי ראשון לציון מול גאבור לנגהאנס שחקן הפועל אשדוד. מני אלגריסי, הפועל אשדוד, אתר רשמי
קלדרון מול לנגהאנס/אתר רשמי, מני אלגריסי, הפועל אשדוד

המחזור ה-6 בליגת העל נפתח אמש (חמישי) בניצחונה של מ.כ חולון על מכבי דימונה 24:35 - שמקרב את החולונים לפסגה. היום הוא הושלם כשהפועל ראשון לציון ניצחה 28:31 בבאר שבע. רמת השרון השיגה את הניצחון השני שלה העונה עם 29:31 מול מכבי קרית מוצקין, שרושמת הפסד שלישי ברציפות. הפועל קרית אונו חיברה ניצחון שני ברציפות מול בני הרצליה - 26:30, ועירוני רחובות השיגה את ניצחונה השלישי במפגש השכנות מול נס ציונה - 22:28.

הפועל אשדוד - מכבי ראשון לציון 22:30

דור קלדרון ושרון שלם, שזכו עם אשדוד באליפות ההיסטורית מול מכבי ראשון לציון בעונה שעברה, זכו לטקס הוקרה אחרי ששבו ללבוש את המדים הצהובים - שפתחו טוב יותר והוליכו בדקות הפתיחה. טל הרשקוביץ הוביל את המנצחת עם 11 שערים והאשדודים עם ניצחון חמישי ומאזן מושלם. מכבי ראשל"צ סופגת הפסד בכורה (כובשים בולטים: עמית סטלמן 6 (4 פנדלים), ולדי קופמן 5, קראצ'יץ' 4, נציה 3. שוערים: ניב פישלוביץ 6 עצירות ב-24 אחוז ויוליאן סטראט 3 ב-21 אחוז).

מ.כ באר שבע - הפועל ראשון לציון 31:28

המארחת איבדה במחזור הקודם יתרון של 7 שערים במחצית השנייה מול חולון וסיימה בשוויון. היום, זה קרה לה גם מול הפועל ראשון לציון, שאחרי מחצית ראשונה לא טובה - התאוששה מההפסד הראשון לאשדוד וחזרה למסלול הניצחונות. הרבו לכבוש לב"ש: בואישיץ' 9, דמיטרייביץ' 6, גיא כהן ויובל שמש 3 כ"א. הרבו לכבוש להפועל - צ'ליצ'ה 8, יוסיץ' 7 ועומר גרא 6.

א.ס. רמת השרון - מכבי קרית מוצקין 29:31

המארחת בלמה את רצף הכישלונות שלה בפתיחת העונה (מקום 10, 3 הפסדים - לשתי הראשוניות ולאשדוד ותיקו מול חולון) והשיגה את ניצחונה השני. מוצקין רושמת הפסד שלישי ברציפות, אחרי 3 ניצחונות רצופים בפתיחת העונה. (כובשים בולטים ברמת השרון - פרדראג ויין 9 שערים, דניאל שקלים 7, ג'ורג'ה ג'קיץ' 4. יהב שמיר הורחק בכרטיס אדום).

הפועל קרית אונו בני הרצליה 26:30

אונו עולה על המסלול, ומשיגה ניצחון שני ברציפות אחרי רצף ההפסדים בפתיחת העונה. הרצליה, אחרי שני ניצחונות רצופים, שבה להפסיד. אונו ברחה רק בדקות הסיום והוליכה 24:27 (55'). בשורות אונו בלט מרקו פנדיץ', אמיר זייפרט וטולי ליבגוט, ובשורות הרצליה הדר מצליח.

עירוני רחובות - א.כ נס ציונה 22:28

הטייגרים מנס ציונה ירדו ביתרון מינימלי להפסקת המחצית ועם תקווה, אבל המחצית השנייה הייתה שייכת לרחובות שהציגה משחק נהדר בראשות מושיקו אלימלך שהצטיין בשער, סאבו מסטר, מתן גולץ, דיאן פראליצה, דוראל בן סעדון ורן יוניש - שהעלו את מאזנה ל-3 ניצחונות לעומת 2 הפסדים (ומשחק חסר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully