וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארטי השפילה את גרסיה, אוסטרליה השוותה ל-1:1 מול צרפת

גמר הפדרציה: אחרי שמלאדנוביץ' ניצחה את טומליאנוביץ' והעלתה את הצרפתיות ל-1:1 בפרת', המדורגת 1 מחצה את גרסיה עם 0:6, 0:6 משפיל

אשלי בארטי. AP
עשתה את שלה. אשלי בארטי/AP

גמר גביע הפדרציה בין אוסטרליה לצרפת נפתח הבוקר (שבת, החל מ-5:00) בפרת' עם משחקי היחידות. קיקי מלאדנוביץ' העלתה את הצרפתיות ל-0:1, אבל אשלי בארטי השוותה כצפוי עם ניצחון על קרולין גרסיה. זה הוא המפגש השביעי אי פעם בין שתי הנבחרות, אבל הראשון בגמר. אוסטרליה מוליכה 1:5 במאזן הראש בראש, אבל צרפת ניצחה בהתמודדות היחידה בין השתיים ב-48 השנים האחרונות - 1:2 בסיבוב הראשון במוסקבה ב-2000. אוסטרליה, שזכתה בגביע הפדרציה שבע פעמים בעבר (הפעם האחרונה אי שם ב-1974), משתתפת בגמר לראשונה מאז 1993 אחרי שניצחה בחצי הגמר את בלארוס. צרפת בגמר גביע הפדרציה בפעם הראשונה מאז 2016 אחרי שגברה 2:3 על רומניה של סימונה האלפ בחצי הגמר שנערך ברואן. הנבחרת של טניסאי העבר ז'וליאן בנטו מחפשת זכייה שלישית בתואר אחרי 1997 ו-2003.

קרולין גרסיה. AP
לא עמדה בעוצמות של בארטי. גרסיה/AP

אילה טומליאנוביץ' (51, אוסטרליה) - קיקי מלאדנוביץ' (40, צרפת) 6:1, 6:1

אילה טומליאנוביץ' ערכה הופעת בכורה עבור אוסטרליה אחרי שקיבלה אישור להשתתף למרות שבעבר ייצגה את קרואטיה. טומליאנוביץ' ניצחה בשני הקודמים, אבל שניהם היו אי שם ב-2014. הבוקר האוסטרלית אפילו לא נתנה פייט לצרפתיה שפשוט טיילה עם ניצחון שהושג ללא תנאי כשהיא שוברת את יריבתה כבר בפתיחה ומשיגה ארבע שבירות במערכה הראשונה. שתי שבירות במערכה השנייה הספיקו לצרפתיה כדי לנצח ולהעלות את נבחרתה ל-0:1.

אשלי בארטי (1, אוסטרליה) - קרולין גרסיה (45, צרפת) 0:6, 0:6

לאשלי בארטי יש זיכרון טרי מתוק מאוד בקשר לצרפת אחרי שזכתה השנה בטורניר הגרנד סלאם הראשון שלה ברולאן גארוס. זו בכלל הייתה שנה חלומית עבור בארטי, שזכתה בטורניר גמר הסבב וסיימה את השנה במקום הראשון בעולם. מנגד, קרולין גרסיה סיימה שנה מאכזבת כשהיא מודחת בסיבוב הראשון גם מווימבלדון וגם מאליפות ארצות הברית הפתוחה. לאור זאת, ללא ממש מפתיע שבארטי ניצחה את המשחק הזה, אבל הקלות שבה היא עשתה זאת היתה די מדהימה. אחרי ההפסד של טומליאנוביץ', בארטי ידעה שהיא חייבת לנצח כדי להשוות וגם להחזיר את הכבוד לאוסטרליות. היא פתחה את המשחק הזה בסערה עם שני אייסים בהגשה שלה, שברה ל-0:2 ומכאן ואילך זה היה משחק במעמד צד אחד כשגרסיה ממש לא מהווה יריבה ראויה והציגה טניס שלא מתאים לטניסאית שמדורגת 45 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully