וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: עירוני נהריה עלתה לרבע הגמר לאחר 68:78 על הפועל גליל עליון

פיינליסטית הליגה הלאומית מאשתקד מתחה את הקבוצה של דני פרנקו ואף הובילה במחצית, אך נכנעה לשישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות בנהריה

איגור קולשוב שחקנה של עירוני נהריה. ברני ארדוב
נהריה ברבע הגמר. איגור קולשוב/ברני ארדוב

עירוני נהריה היא העולה הראשונה לשלב רבע גמר גביע המדינה לאחר שניצחה הערב את הפועל גליל עליון/קריית שמונה 68:78. זה ממש לא הלך חלק עבור הקבוצה של דני פרנקו, שפיגרה במחצית 39:34, אך נעזרה בריצת 0:13 במהלך הרבע השלישי שהפכה פיגור דו ספרתי ליתרון, אותו לא שמטה הקבוצה מליגת העל עד לסיום ההתמודדות.

טראוויס ווריק הוביל שישה שחקנים בסגול בספרות כפולות כשקלע 15 נקודות. המארחת קיבלה משחק טוב מאוד מדי ג'י שארפ ורועי הובר שקלעו 14 ו-12 נקודות בהתאמה. גם הקפטן רון סבג קלע 14 נקודות לגליל עליון, אך שיחקה רק עם זר אחד והתקשתה לעמוד מול היריבה העדיפה, שקיבלה גם תרומה של 10 נקודות ו-8 ריבאונדים מטוני גפני שעלה מהספסל.

לאחר שבעונת 2012/13 הודח דני פרנקו כמאמן אליצור נתניה מול הפועל גליל עליון, אשר גם אז היתה בליגה השנייה, צולח דני פרנקו את המוקש ויקווה לצבור מעט מומנטום לקראת המשך העונה.

קלעו לנהריה: טארוויס ווריק 15, איתי שגב וג'רל מקניל 11 כ"א, דומיניק ווטרס, טוני גפני (8 ריבאונדים) וג'ף אדריאן (10-10 מהקו) 10 כ"א. אייל שולמן 6, איגור קולשוב 5.

הרבו לגליל עליון: ווין לנגסטון (9 ריבאונדים), די ג'יי שארפ ורון סבג 14 כ"א, רועי הובר 12 ו-7 איבודים.

מאמן עירוני נהריה דני פרנקו. קובי אליהו
הפעם הוא לא הסתבך מול גליל עליון. דני פרנקו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully