וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: אדרסון יחמיץ את המשחק נגד ליברפול

מאמן סיטי בישר שהשוער שהוחלף במחצית נגד אטאלנטה לא יהיה כשיר. בראבו יפתח במקומו: "בטוח שהוא מסוגל לעמוד באתגר הזה"

קלאודיו בראבו שוער מנצ'סטר סיטי מורחק. רויטרס
זו ההזדמנות שלו. קלאודיו בראבו/רויטרס

מצבת הפצועים של מנצ'סטר סיטי הולכת ומתארכת: אחרי לירוי סאנה, איימריק לאפורט, דויד סילבה ואולכסנדר זינצ'נקו, גם אדרסון מצטרף לרשימה. פפ גווארדיולה הודיע היום (שישי) במסיבת העיתונאים לקראת משחק העונה נגד ליברפול ביום ראשון שהשוער הברזילאי, שדידה והוחלף במחצית המשחק נגד אטאלנטה בליגת האלופות באמצע השבוע, לא יהיה כשיר למשחק.

שוער המשנה קלאודיו בראבו יעמוד בין הקורות במקומו. "אדרסון בחוץ, הוא לא יעמוד לרשותנו במשחק. אני לא יודע כמה זמן הוא ייעדר, אבל מחרתיים הוא לא יוכל לשחק", אמר פפ, ויצא מגדרו כדי להחמיא לקלאודיו בראבו. "הוא מסוגל לעמוד באתגר הזה. הוא שוער יוצא מהכלל ויש לו המון ניסיון, גם במדי נבחרת צ'ילה. אין לי שום ספק שהוא יהיה מצוין".

על יחסי הכוחות לקראת המשחק אמר פפ ש"בעונה שעברה, כשזכינו באליפות, ליברפול היתה היריבה הכי קשה שפגשתי בקריירה. עכשיו היא אחת הקבוצות החזקות בעולם, כך שנצטרך לדבוק בתוכנית המשחק שלנו כדי לנצח".

בנוסף אמר גווארדיולה ש"זה לא משחק עונה, כי אנחנו בנובמבר ושום דבר לא מוכרע בינתיים. יש עוד המון משחקים ועוד המון נקודות בקופה. מהניסיון שלי בספורט, תמיד צריך להילחם על טיפת הזיעה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully