וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסו פאטי בסגל הנבחרת הצעירה של ספרד למשחק נגד ישראל

ילד הפלא של ברצלונה זומן לסגל הנבחרת לראשונה ויגיע ארצה עם ספרד ב-19 בנובמבר, למחרת ההופעה של מסי בישראל. דני אולמו מחוץ לסגל

מלבד ליאונל מסי, יגיע ארצה בקרוב פרצוף מוכר נוסף מברצלונה. מדובר באנסו פאטי בן ה-17, ילד הפלא החדש של הקטלאנים, שזומן היום (שישי) לראשונה בקריירה לסגל נבחרת ספרד הצעירה שתתארח בישראל ב-19 בנובמבר במסגרת מוקדמות יורו 2021. עוד קודם לכן תארח ספרד את צפון מקדוניה ב-14 בנובמבר באלקורקון.

פאטי, שפרץ לתודעה העולמית עם סדרת הופעות מרשימה בפתיחת העונה, עשוי לקפוץ בקרוב מאוד לנבחרת הבוגרת. הבוקר רמז מאמן לה רוחה הבוגרת רוברט מורנו שפאטי נלקח בחשבון לקראת הזימונים ליורו הקרוב, כשאמר: "למה לא, בעצם? הוא כישרון גדול ואני בהחלט עוקב אחריו".

לרשות ספרד אמור היה לעמוד שם גדול נוסף, דני אולמו מדינמו זאגרב, אולם הקשר בן ה-21 זכה לזימון בכורה מהנבחרת הבוגרת של ספרד ולא ייטול חלק במשחקים הקרובים של הנבחרת הצעירה.

אם תנצח כצפוי את צפון מקדוניה, ספרד תגיע ארצה עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים. גם לנבחרת של ניר לוין יש עד כה מאזן מושלם, עם שני ניצחונות בשני משחקים. הראשונה בבית תעפיל אוטומטית ליורו 2021, והסגנית - אלא אם תהיה הסגנית הטובה ביותר מבין תשעת הבתים - תישלח לפלייאוף.

הסגל המלא

שחקן ברצלונה אנסו פאטי. GettyImages
עוד כוכב ברצלונה בישראל. אנסו פאטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully