וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק פיטינו מונה למאמן נבחרת יוון - ויעשה את התפקיד בהתנדבות

מאמן המכללות האגדי, שאימן בהצלחה את פנאתינייקוס בעונה שעברה, ידריך את יאניס אנטטוקומפו וחבריו "בחינם" בטורניר הקדם אולימפי

ריק פיטינו מאמן פנאתינייקוס. AP
שוב ביוון. פיטינו/AP

מינוי מעניין בכדורסל האירופי: מאמן המכללות האגדי ריק פיטינו, שהדריך בעונה שעברה את פנאתינייקוס, מונה היום (שישי) רשמית למאמן נבחרת יוון, ויעמוד על הקווים בטורניר הקדם אולימפי. פיטינו בן ה-67 הסכים לקבל על עצמו את התפקיד למרות שהאיגוד הכדורסל היווני הודה שלא יכול לשלם לו משכורת, בעיקר למען ההזדמנות לאמן את יאניס אנטטוקומפו, אולי השחקן הטוב בעולם כיום.

אנטטוקומפו וחבריו כשלו באליפות העולם ולא השיגו כרטיס מובטח לאולימפיאדת טוקיו 2020, ועל כן ינסו להיכנס לשם דרך הדלת האחורית - באמצעות הטורניר הקדם אולימפי. בתקשורת המקומית אף דווח שיוון תנסה לארח את הטורניר, שבסיומו ארבע הראשונות תבטחנה מקום בטוקיו.

מינויו של פיטינו היה באוויר במשך כמה ימים. אמש הוא התראיין לתקשורת היוונית ואמר ש"אני מצפה מאוד לאתגר הזה, אם וכאשר הוא יתממש. אם אקח על עצמי את התפקיד, לא אדרוש אפילו דולר אחד - כי עבורי לאמן את נבחרת יוון שווה מיליונים".

פיטינו, שנחשב לאחד ממוחות הכדורסל המבריקים בתולדות כדורסל המכללות, התפרסם בעיקר כמאמן קנטאקי בין השנים 1989 ו-1997, ולאחר מכן כמאמן לואיוויל מ-2001 עד 2017. בעונת 2018/19 אימן את פנאתינייקוס והוביל אותה לזכייה בגביע היווני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully