וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה: קוואי לאונרד "המום ומאוכזב" מההתנהלות של ה-NBA

כוכב הקליפרס ביקר את תגובת הליגה ל"פציעה" שגרמה לו להחמיץ עוד משחק בשידור ארצי, הופתע מהקנס השנוי במחלוקת של דוק ריברס, ולבסוף חטף עקיצה ממאמן פורטלנד

עריכה: מתן חדד

קוואי לאונרד לא ידוע כדברן גדול, אבל אחרי הסערה סביב אי שיתופו במשחק נגד מילווקי בשל חלוקת עומסים או פציעה - תלוי את מי שואלים - אפילו הוא אומר דברים נחרצים. בסיום המשחק הלילה (בין חמישי לשישי), בו חזר למגרשים והצטיין עם 27 נקודות ו-13 ריבאונדים בניצחון 101:107 על פורטלנד, כוכב הקליפרס אמר שהוא "המום ומאוכזב" מההתנהלות של ה-NBA סביב הטיפול בסוגיית הכשירות שלו.

כזכור, לאונרד שהחמיץ חלקים רבים גם מהעונה שעברה בטורונטו כחלק מהתוכנית להפחית ממנו עומס ולמנוע אפשרות שייפצע, החמיץ עד כה שני משחקים בעלי פרופיל גבוה ששודרו מחוף לחוף בארצות הברית. ההיעדרות האחרונה שלו, במשחק נגד מילווקי בו אמור היה להתמודד ראש בראש עם יאניס אנטטוקומפו, עוררה דיון נוקב.

ה-NBA אף "הסגירה" פרטים רפואיים על מצבו של קוואי, הסבירה בהודעה רשמית שהוא סובל מפציעה ולכן נעדר מהמשחק. לעומת זאת, מאמן הקליפרס דוק ריברס הסביר אמש שקוואי "מרגיש מצוין" ושאין שום סיבה לדאגה ממצבו. הלילה התברר שהאמירות הללו עלו לו ביוקר, כשהליגה החליטה לקנוס אותו ב-50 אלף דולר בשל מה שהוגדר כ"חוסר יציבות בגרסה שלו בכל הנוגע לפציעה של לאונרד".

קוואי לאונרד עם מו הארקלס, לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
ציטוטים נדירים יחסית אליו. קוואי עם מו הארקלס, הלילה/GettyImages

בהודעה על הקנס הוסיפה הליגה פרטים נוספים על מצבו הרפואי של לאונרד, פירטה מאיזו פציעה הוא סובל בדיוק, ומדוע הוא נאלץ להיעדר ממשחקי בק טו בק, שנערכים יום אחרי יום.

"הייתי המום, זה היה שוק מבחינתי. כמובן שאני בצד של דוק, הוא המאמן שלי. וכל מה שקורה די מאכזב. יש תחושה שהם רוצים ששחקנים ישחקו מבלי שהם כשירים", אמר לאונרד בנחרצות נדירה, ורמז שהצטווה על ידי הרופאים לא לשחק במשחקי בק טו בק גם בהמשך העונה. "זה לא באמת משנה. ממילא אני לא אחד שקורא מה שכותבים בתקשורת. אנחנו עומדים לטפל בסיטואציה הזו בדרך הכי טובה שיש כדי שאשאר בריא. זה הדבר הכי חשוב, שאשאר בריא גם בראייה קדימה".

הוא הוסיף ש"הרופאים לא ממליצים לי לשחק במשחקי בק טו בק עכשיו, זה כל מה שאני יכול לומר".

עוד בוואלה!

קוואי לאונרד חזר וניצח את פורטלנד, קמבה ווקר חגג בשארלוט, מיאמי ממשיכה לדהור

לכתבה המלאה
קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
"נראה שהוא נח היטב". קוואי בפעולה/רויטרס

כך או כך, כשקוואי נמצא על המגרש הוא ממשיך להיות בלתי עציר. בשבעת המשחקים שלו במדי הקליפרס העונה הוא עוד לא ירד מ-20 נקודות, והממוצעים שלו - 29 נקודות, 8.1 ריבאונדים. 5.4 אסיסטים, 2.1 חטיפות ו-1.1 חסימות - נראים כמו מספרים של MVP בהתהוות.

במשחקים האחרונים לאונרד גם מתחיל "להרוג" משחקים. הלילה הוא קלע 18 נקודות ברבע האחרון - זהה למספר הנקודות שקלע ברבע האחרון במשחקו הלפני אחרון.

"אז נראה שקוואי נח היטב", אמר בסיום מאמן פורטלנד טרי סטוטס, ספק ברצינות ספק בסרקזם. "ברבע האחרון הוא ממש העלה הילוך והפך להיות משהו אחר. כשהוא משחק ככה, קשה מאוד לעצור אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully