וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד חגג: "ההרגשה הזו, התשוקה הזו, אני אוהב את המשחק הזה"

סלטיק חגגה ניצחון ראשון חוץ אי פעם באיטליה והעפלה לנוק אאוט של הליגה האירופית. לנון: "לילה נפלא, לילה היסטורי"

אימג'בנק GettyImages

עשרות שנים סלטיק חיכתה לרגע הזה ואתמול (חמישי) זה קרה. הבויז גברו על לאציו 1:2 בזכות שער ניצחון של אוליבייה אנצ'אם בדקה ה-95 ורשמו ניצחון חוץ ראשון אי פעם באיטליה.

חאתם עבד אלחמיד פתח בהרכב, סבל מפציעה קלה במפשעה והוחלף בידי ניר ביטון בדקה ה-83. אגב, זה היה שידור חוזר כמעט מדויק למשחק הראשון בין הקבוצות לפני כשבועיים. גם אז ביטון החליף את אלחמיד בדקה ה-83 וגם אז סלטיק ניצחה 1:2 אחרי שער ניצחון דרמטי.

אלחמיד התאושש במהרה וחגג עם חבריו בסיום. בחשבון האינסטגרם שלו כתב: "ההרגשה הזו, התשוקה הזו, אני אוהב את המשחק הזה". הישראלי קיבל ציון 6 ב"הראלד" הסקוטי, שם נכתב עליו: "הוסט מהעמדה הרגילה שלו כמגן ימני, למרכז ההגנה כאחד משלושה בלמים. התגבר על פתיחה מגומגמת כדי לשמור על החלוצים של לאציו בשקט".

כ-8,000 אוהדים של סלטיק ליוו את הקבוצה לרומא ושניים מהם נפצעו מדקירות ביממה שלפני ההתמודדות. היחסים בין מחנות האוהדים הלהטו כבר במשחק בסקוטלנד לפני שבועיים וגם ההתמודדות אמש הייתה מלאת יצרים. בסופו של דבר הבויז ניצחו וכבונוס, הבטיחו את ההעפלה לשלב הנוק אאוט.

"אני כל כך שמח וגאה בקבוצה", אמר ניל לנון, "זה לא רק הניצחון, אלא הדרך בה שיחקנו, האומץ, האופי ובעיקר האיכות. זה היה משחק של טיטאנים, משחק נהדר לצפייה. עלינו שלב אחרי ארבעה משחקים בלבד, זה בלתי רגיל בסלטיק. זה לילה נפלא, לילה היסטורי".

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק עם ג'יימס פורסט, סקוט בראון. GettyImages
היסטוריה באולימפיקו. אלחמיד והחבר'ה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully