וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שתי טניסאיות התקוטטו בתום משחק בפיוצ'ר לאס וגאס

אלישה פארקס וקת'רין סבוב שלחו אגרופים ומהלומות אחת לעבר השנייה אחרי שהאחרונה ניצחה 0:6, 6:7 (9). לא ברור מה הרקע

מתוך טוויטר

תקרית חריגה ומכוערת מאוד במהלך משחק בטורניר פיוצ'ר של נשים בלאס וגאס אמש (חמישי). קת'רין סבוב הקנדית ניצחה 0:6, 6:7 (9) את אלישה פארקס האמריקאית ואז השתיים החלו ממש להתקוטט ולהחליף אגרופים ביניהן.

הכול החל אחרי נקודת המשחק של של סבוב כשהיא צרחה "come on" בצורה די הפגנתית. למרות זאת, שתי הטניסאיות לחצו ידיים ברשת, אלא שאז התרחשה איזו תקרית שקשה לראות בסרטון. ככל הנראה סבוב לחצה את ידה של פארקס בצורה אגרסיבית ואולי גם זרקה איזו מילה לא במקום.

בשלב הזה שופט הכיסא הבין את פוטנציאל ההתחממות וממש זינק מהכיסא שלו כדי לנסות להפריד ולמנוע תגרה כשפארקס צועקת: "שמעת מה היא אמרה? שמעת מה היא אמרה?". למרות זאת, השופט לא ממש הצליח למנוע מפארקס להגיע אל סבוב והשתיים ממש החלו להחליף מהלומות כשאגרופים נשלחים מצד אל צד וקללות. בשלב הזה אדם מהיציע, שנראה כמו מאמנה של פארקס או אולי אביה, גם ירד אל המגרש והחל לצעוק ולהתלונן בפני השופט והקהל במקום.

הטניסאי הבריטי ליאם ברואדי הגיב בטוויטר וכתב: "לא ראיתי דבר כזה מעולם. קצת קשה לראות מה גרם לכל זה בווידאו, אבל היו שם אגרופים שנשלחו לשני הצדדים אחרי לחיצת היד, קשה לי להאמין שסבוב תורשה לשחק את המשחק הבא שלה. אני מאמין ששתי השחקניות יושעו ויספגו קנס".

קת'רין סבוב טניסאית קנדית. GettyImages
תספוג עונש קשה? סבוב/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully