וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס מרוצה אחרי אלבה: "משחק שלם שלנו בשני צדי המגרש"

7.11.2019 / 23:08

המאמן החמיא לשחקנים אחרי הניצחון המרשים ("כולם הצטיינו הערב") והוסיף: "לא אצא בהצהרות לגבי המשך העונה, אנחנו מאוד צנועים". בלאק: "אנחנו משחקים טוב מפתיחת העונה"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם ג'ון דיברתולומאו. דני מרון
ספרופולוס עם דיברתולומאו שקלע שיא קריירה ביורוליג/דני מרון

במכבי תל אביב נראו הרבה חיוכים הערב (חמישי) אחרי הניצחון 78:104 על אלבה ברלין. הצהובים הגיעו כפייבוריטים ברורים והניצחון כמובן לא היה מפתיע, אבל הקלות בה הוא הושג, לצד העובדה שהרצף האירופי עלה לחמישה ניצחונות, גרמו לשביעות רצון גדולה במועדון.

"שיחקנו טוב בהגנה, שיחקנו טוב בהתקפה, זה היה משחק שלם שלנו בשני צדי המגרש", אמר יאניס ספרופולוס בסיום, "הקרדיט מגיע לשחקנים. זה אולי נראה קל, אבל אלבה מסוכנת. אני רוצה לברך את השחקנים, לא בגלל הניצחון, לא בגלל ההופעה, אלא בגלל שהם היו ממש מרוכזים. לשחק בצורה כזאת, עם הנחישות והפוקוס, אחרי רצף ניצחונות זה לא קל".

היווני הוסיף: "אני לא רוצה לצאת בהצהרות לגבי המשך העונה. אנחנו מאוד צנועים, שומרים על פרופיל נמוך, נמשיך להלחם בכל משחק. מוקדם מדי לדבר אם אנחנו טובים או רעים. אנחנו רוצים לשפר את המשחק שלנו וכולם מוכנים למלא את התפקידים שלהם. צריך להמשיך את זה בלי הרבה דיבורים".

טאריק בלאק שסיים את המשחק עם 13 נקודות ו-20 נקודות מדד ב-15:30 דקות משחק, אמר: "אנחנו משחקים טוב מתחילת העונה. מגיע קרדיט לאלבה, שהגיעה ושיחקה חזק. זו קבוצה טובה כשהיא מוצאת הקצב שלה והיא תשתפר. אבל הערב הזה היה שלנו ואנחנו אלו ששלטו בריבאונד"

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"שלטנו בקצב". בלאק/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully