וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנשים סיימה ב-1:1 מול מלטה במוקדמות אליפות אירופה

נקודה ראשונה לישראל במוקדמות, כששרון בק השוותה בדקה ה-63 ומנעה הפסד מביך. המאמן גבי בורשטיין: "תוצאה מאכזבת". בשלישי: בוסניה מגיעה לאצטדיון רמת גן

שחקניות נבחרת הנשים של ישראל. אתר רשמי ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
היריבה הבאה: בוסניה. נבחרת הנשים/אתר רשמי, אתר רשמי ההתאחדות לכדורגל

נבחרת הנשים של ישראל סיימה הערב (חמישי) ב-1:1 את משחק החוץ מול מלטה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2021. מלטה הובילה משער בדקה ה-37 של מאריה פרוג'יה, שרון בק קבעה את תוצאת המשחק בדקה ה-63. עבור שתי הנבחרות מדובר בנקודה ראשונה. ביום שלישי הקרוב תארח ישראל את נבחרת בוסניה במשחקה הרביעי בשלב המוקדמות (אצטדיון רמת גן, 18:00, כניסה חופשית).

המאמן גבי בורשטיין סיכם: "התוצאה מאכזבת, אבל ידענו שלא יהיה קל. למלטה יש שחקניות בליגות איכותיות באירופה וגם הליגה המקומית כבר במחזור העשירי. אצלנו השחקניות התחילו להתאמן לפני שלושה שבועות לקראת פתיחת הליגה וכושר משחק הוא דבר משמעותי. עדיין, היו לנו מספיק הזדמנויות כדי להכריע את המשחק לטובתנו ומחצית שנייה טובה. נמשיך לעבוד קשה כדי להתמודד עם בוסניה, שם הליגה כבר במחזור ה-12. בבית, עם קהל תומך, נעשה הכול כדי לסיים את המשחק עם חיוך".

שרון בק: "ציפינו למשחק קשה וכך היה. לצערי לא פתחנו טוב, נקלענו לפיגור, אבל הוכחנו נחישות והצלחנו להשוות. היינו ראויות לשער נוסף, אבל זה לא קרה. נתכונן למפגש מול בוסניה והרצגובינה כדי להצליח יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully