וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד הפתיעה 1:2 את סכנין, רק 0:0 לראשון לציון בעפולה

שתי הקבוצות החלשות בליגה השיגו נקודות נגד קבוצות עם יומרות עלייה. הפועל פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל רמת גן

שלומי דורה מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
הצליח להפתיע את הפועל ראשון לציון. דורה/לירון מולדובן

המחזור ה-12 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם שתי הפתעות גדולות. בני לוד, שהגיעה אל המחזור אחרי תשעה הפסדים ברציפות, חזרה מפיגור ל-1:2 נגד בני סכנין. הפועל עפולה, שעדיין לא ניצחה העונה, הצליחה לחלץ נקודה מהפועל ראשון לציון השנייה עם 0:0 אחרי ששער של אליאור סיידר נפסל בדקה ה-89. הפועל פתח תקוה חזרה לחייך עם 0:1 מול הפועל רמת גן. הפועל אשקלון השיגה 0:1 יקר נגד הפועל עכו. הפועל ניר רמת השרון ניצחה 0:1 את הפועל נוף הגליל משער יפהפה של בן רייכרט.

גיל יצחק שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
גיל יצחק וראשון לציון נעצרו במקום בלתי צפוי/ברני ארדוב

הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון 0:0

הקבוצה של עופר טסלפפה איבדה שתי נקודות יקרות דווקא מול נועלת הטבלה, שעדיין לא השיגה ניצחון העונה. הכתומים אמנם הגדילו את הפער מהפועל קטמון לנקודה לפני המשחק של הירושלמים מול מכבי פתח תקוה החזקה ביום שני, אבל בוודאי קיוו שם להגדיל את הפער לשלוש נקודות לפני שפגשו את הקבוצה החלשה בליגה. אגב, הפעם האחרונה שגם לוד וגם עפולה לא הפסידו באותו מחזור הייתה במחזור הראשון. המארחת אפילו הייתה קרובה להשיג ניצחון סנסציוני אחרי שער של אליאור סיידר בתוספת הזמן, אבל השער נפסל בשל עמדת נבדל שספק אם היה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רם לוי שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
רם לוי והפועל פתח תקוה ניצחו רק פעם אחת בשמונת המחזורים האחרונים/דני מרון

הפועל פתח תקוה - הפועל רמת גן 0:1

אחרי שהצליחה להשיג ניצחון אחד בלבד בשמונת המחזורים שקדמו למשחק היום, הקבוצה של עמיר נוסבאום השיגה ניצחון יקר עם 0:1 קטן שמשפר עמדות מבחינתה במה שצפוי להיות מאבק על הפלייאוף העליון. בדקה ה-44 המלאבסים עלו ליתרון אחרי שעומר בוארון עשה מהלך יפה בימין והעביר מסירת רוחב לאמאדו סוקונה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1.

מהראן ראדי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ראדי וסכנין עם הפסד מביך מאוד מול בני לוד,/אדריאן הרבשטיין

בני לוד - בני סכנין 1:2

האם זה ההפסד שסוגר את הסיפור עבור בני סכנין וגוזר עליה לפחות עוד עונה בליגה הלאומית? הקבוצה של סלימאן אזברגה הפסידה דווקא לאקסית שלו, שהשיגה נקודות ראשונות אחרי תשעה הפסדים ברציפות (!). מוטי מלכה העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-33 עם שער נהדר מצד ימין עם רגל שמאל לפינה הרחוקה. בדקה ה-42 הצליחה לוד לאזן עם כדור חופשי פנטסטי של בן בן יאיר מ-22 מטר. בני לוד השלימה מהפך מפתיע בדקה ה-58 עם שער פשוט נהדר של שקד חתוכה, שבעט מצד שמאל של הרחבה לפינה הרחוקה וקבע 1:2.

שמעון אבוחצירה שחקן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
סוף סוף חזרו לנצח. אבוחצירה/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - הפועל נוף הגליל 0:1

אחרי ארבעה הפסדים ותיקו בחמשת המחזורים האחרונים, הצליחה המארחת סוף סוף לנצח, בעוד האורחת ספגה הפסד ראשון אחרי שישה משחקים ברציפות. בן רייכרט העלה את רמת השרון ליתרון בדקה ה-22 משער נהדר אחרי שעצר את הכדור ברגלו ובעט מספרת מתוך הרחבה פנימה כדי לקבוע 0:1.

מאמן הפועל תל אביב, מוטי איוניר. מגד גוזני
הקבוצה שלו תצליח לחזור לנצח אחרי ארבעה הפסדים ברציפות? איוניר/מגד גוזני

הפועל אשקלון - הפועל עכו 0:1

ניצחון יקר מאוד עבור הקבוצה של מוטי איוניר, שחזרה לחייך אחרי ארבעה הפסדים ברציפות וחמישה כאלה בששת המחזורים שקדמו למשחק מול עכו. חוליו סזאר כבש את השער הראשון בדקה ה-28 מקרוב וקבע 0:1 למארחת. השער הזה החזיק מעמד עד הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully