וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטן סמית' בישראל, יחתום למעריצים על נעליים בחנות "אדידס"

טניסאי העבר, שמזוהה עם הנעליים שנושאות את שמו, יגיע לחנות בדיזנגוף סנטר על מנת להיפגש עם מעריצים לכבוד השקת קולקציה חדשה

סטן סמית' טניסאי עבר אמריקאי מעניק נעליים חתומות לקייט מידלטון. GettyImages
סמית' מעניק נעליים חתומות לקייט מידלטון בווימבלדון השנה/GettyImages

סטן סמית', טניסאי העבר האמריקאי משנות ה- 70, אשר זכה פעמיים בגרנד סלאם, נחת היום (חמישי) בישראל במסגרת ביקור רשמי של מותג הספורט והאופנה הבינלאומי adidas. סמית' יקיים ביום שישי מפגש מעריצים בחנות הדגל של המותג בדיזנגוף סנטר, שם יחתום על נעלי הדגם הנושא את שמו.

סמית' בן ה-73 נחשב אחד הטניסאים הבולטים בעולם במשחקי זוגות בשנות ה-70. הוא זכה בחמישה תארי גרנד סלאם לזוגות לצד בוב לוץ ופעמיים בטורנירי גרנד סלאם ביחידים. כמו כן זכה סמית' שמונה פעמים בגביע דייוויס. סמית' פרש ממשחק פעיל בשנת 1985, אז הפך למאמן באיגוד הטניס האמריקאי ולאחר מכן פתח את אקדמיית הטניס הנושאת את שמו.

שמו מזוהה עם דגם הנעליים של מותג הספורט הבין-לאומי adidas, שבעבר שימשו כנעלי טניס אולם היום הן משמשות כנעלי אופנה (סניקרס). סמית' נחת בישראל במסגרת ביקור רשמי של חברת adidas להשקת קולקציית Home of Classic. הקולקציה מייצגת את 50 שנות המומחיות של adidas בסניקרס עור לבנות ומציגה גרסאות חדשות לדגמי הסניקרס המיתולוגיים של המותג, בהם Superstar, Supercourt, Continental 80 וכמובן Stan Smith.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully