וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתכוננת להפועל חיפה, דן גלזר: "הליגה השנה יותר מעניינת, ואני שמח"

בניגוד לפעמים הקודמות, הפעם הצהובים רוצים לצאת לפגרה עם ניצחון. איביץ' באמירה טיפוסית: "זה אולי יהיה המשחק הכי קשה שלנו עד עכשיו"

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. צילום מסך, צילום מסך
איביץ'/צילום מסך, צילום מסך

מכבי תל אביב מתכוננת למשחקה בשבת מול הפועל חיפה במסגרת המחזור העשירי בליגת העל (19:50, ספורט3), בידיעה שלנוכח הקרב הצמוד בצמרת, היא חייבת את הנקודות. האלופה אומנם ניצבת לבדה במקום הראשון עם 23 נקודות וטרם ספגה העונה, אבל רואה את יריבותיה לצמרת מכבי חיפה והפועל באר שבע משיגות תוצאות חיוביות באופן די עקבי, כך שולאדן איביץ' ושחקניו יודעים שלא כדאי להם לאבד נקודות. הבעיה היא שעד עתה העונה מכבי תל אביב לא הרשימה במיוחד בבלומפילד, ובארבעת משחקיה באצטדיונה הביתי המחודש כבשה רק שלושה שערים ופעמיים מעדה מול יריבות מתגוננות (בני יהדוה והפועל חדרה).

היום (חמישי) הקבוצה ערכה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. הקשר דן גלזר אמר: "אני מקווה שנמשיך להשיג יכולת טובה. צפוף בצמרת? זה לא משפיע עלינו. את הליגה זה עושה יותר מעניינת ואני שמח, אבל אנחנו מתעסקים רק בעצמנו. יש לנו משחק חשוב נגד הפועל חיפה, ונשמח לצאת לפגרה באנרגיות טובות ולהמשיך את המומנטום החיובי".

בפעמיים הקודמות לפני היציאה לפגרה מכבי תל אביב סיימה בתיקו: במחזור השני לפני פגרת הנבחרות האלופה סיימה ב-0:0 מול בני יהודה, ובמחזור השישי הסתפקה ב-0:0 ביתי מול הפועל חדרה לפני הפגרה. הפעם זה ישתנה?

המאמן ולאדן איביץ': "זה עוד משחק חשוב, מול יריבה חזקה, אולי זה יהיה המשחק הכי קשה שלנו עד עכשיו. להפועל חיפה היו הרבה משחקים טובים העונה, הם משחקים טוב, הם יודעים איך לתקוף ואיך להגן, ויהיה לנו קשה, נצטרך לעבוד קשה במשחק הזה. זו קבוצה שעובדת בשני צדי המגרש, הם יודעים לשחק בשתי שיטות שונות, אבל נצטרך לחשוב על עצמנו ומה עלינו לעשות.

"חשוב שכולנו נגיע למשחק הזה, כי לפני הפגרות הקודמות לא עשינו תוצאות טובות, בפעמיים הקודמות לפני היציאה לפגרה עשינו תיקו. למה? זה בגלל סיבות שונות, אבל נצרך להתכונן למשחק הזה". על המאבק הצמוד בצמרת: "אנחנו חושבים על עצמנו. ככה עשינו בשנה שעברה, וככה אנחנו עושים השנה. צריכים לעבוד קשה, להתכונן למשחק אחרי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully