וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "לעולם לא אסרב לנהל שיחות עם באיירן מינכן"

המאמן הצרפתי, שלא עבד מאז 2018, התייחס לשמועות לפיהן הוא המועמד המוביל לאימון המועדון הבווארי: "מתגעגע לכר הדשא, אקבל החלטה בשבוע הקרוב"

וידאו: רויטרס

בווידאו: ניקו קובאץ' בזמנים יפים יותר בבאיירן מינכן

בגרמניה עדיין עוסקים בשאלה מי ימונה למאמנה הקבוע של באיירן מינכן, לאחר שהמאמן הקודם ניקו קובאץ' סיים את תפקידו בתחילת השבוע. לטענת הגארדיאן הבריטי המועמד הראשי לתפקיד הוא מאמנה לשעבר של ארסנל, ארסן ונגר שלא אימן מאז סיים את תקופתו בתותחנים בשנת 2018. שם נוסף שהוזכר כמחליף אפשרי לקובאץ' הוא מסימיליאנו אלגרי, שהעביר לאחרונה קנדציה של 5 עונות ביובנטוס.

ונגר טען מצידו שבאיירן כלל לא פנו אליו בנוגע למשרת אימון במועדון, ומאידך הבהיר כי "לעולם לא יסרב לנהל שיחות" עם המועדון הבווארי. "עוד לא החלטתי אם אחזור לאמן או לא", התייחס הצרפתי לנושא. "אני מאוד שמח ממה שאני עושה בנקודת הזמן הנוכחית, אבל בכל זאת מתגעגע לכר הדשא, כך שזו החלטה קשה עבורי. אני אקבל החלטה בשבוע הקרוב".

מאמן כדורגל צרפתי ארסן ונגר. GettyImages
יודיע על עתידו בשבוע הקרוב. ארסן ונגר/GettyImages

ונגר, על פי הדיווחים, שוקל בנוסף משרה בפיפ"א, אך גם אם יקבל את ההצעה זה לא אמור למנוע ממנו לאמן במקביל לתפקיד, במידה ויקבלו. "אני לעולם לא אסרב לנהל שיחות עם באיירן מינכן, אני מכיר את האנשים שמנהלים את המועדון ב-30 השנים האחרונות. לפני הרבה זמן הייתי לא רחוק מלחתום שם. נכון לעכשיו אין לי מה להגיד מעבר לכך. עדיין לא פנו אליי מהמועדון, ואני לא יודע אם בכלל יפנו".

אתמול (רביעי) הבטיחה באיירן מינכן את העפלתה לשלב שמינית הגמר לאחר שניצחה 0:2 את אולימפיאוקס בליגת האלופות, במשחק שנוהל על ידי המאמן הזמני הנזי פליק. רוברט לבנדובסקי כבש בדקה ה-69, איבן פרישיץ' המחליף הוסיף שער נוסף בדקה ה-89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully