וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונג מין סון כבש, שוב התנצל ושוב ריגש: "עברו עליי כמה ימים קשים"

הקוריאני של טוטנהאם כבש ב-0:4 על הכוכב האדום, "חגג" בתנועת התנצלות ושוב קיבל אהבה: "פשוט רציתי לכבד את המצב". פוצ'טינו: "עזרנו לו השבוע"

יוטיוב

בווידאו: שחקן בקרואטיה הרג תרנגולת בבעיטה, והורחק

יונג מין סון שוב הצליח לרגש אתמול (רביעי) את חובבי הכדורגל, אחרי שחגג בהתנצלות את השער שכבש במדי טוטנהאם במהלך ניצחונה 0:4 על הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות. הקוריאני כבש צמד, ואחרי אחד השערים סימן למצלמה תנועה של בקשת סליחה, ימים ספורים אחרי שפצע בשוגג את שחקן אברטון אנדרה גומש ושבר את רגלו.

יונג מין סון שחקן טוטנהאם. רויטרס
רק אהבה. סון/רויטרס
יונג מין סון, שחקן טוטנהאם, כובש ומתנצל. צילום מסך
זוכר, מתנצל. סון/צילום מסך

סון, שגם במגרש נראה מזועזע מהפציעה, שלח הודעה פרטית לגומש השבוע. "לא רציתי לחגוג כי פשוט רציתי לכבד את המצב", אמר הקוריאני של טוטנהאם, "אני מאחל לאנדרה גומש להבריא במהרה ואת מיטב האיחולים". סון הודה שאחרי הפציעה המחרידה, שלה גרם בשוגג, עברו עליו רגעים שהיה לו קשה להתמודד איתם. "אלה באמת באמת היו כמה ימים קשים מאוד", אמר, "אבל כולם שלחו לי כל הזמן הודעות שחיזקו אותי.

"אני יכול לומר שאני מאוד מצטער על התאונה הזאת ועל מה שקרה, אבל היום הייתי חייב להתרכז בקבוצה שלי והייתי חייב להמשיך הלאה, וזו התגובה הנכונה לכל אלה שתמכו בי. הבנתי כמה אני בר מזל, עם האוהדים, החברים והחברים לקבוצה".

באנגליה דווח השבוע שלא ברור אם "סון המזועזע" ישותף במשחק, אבל המאמן שלו מאוריסיו פוצ'טינו הודה שהיה חשוב שסון יחזור מהר למגרשים. "הוא המשיך הלאה, ואנחנו עזרנו לו להמשיך", אמר פוצ'טינו, "זו לא הייתה רק בעיה של סון, אלא בעיה של כל מי שהיה על המגרש כי כולנו הרגשנו צער גדול".

גומש, שעבר ביום שני ניתוח בקרסול רגל ימין, הודה גם הוא אתמול על התמיכה הגדולה שקיבל מכל עבר. "אני כבר בבית עם המשפחה שלי, תודה לכולם על הדאגה והתמיכה", אמר בחשבון הטוויטר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully