וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

26 נקודות ב-18 דקות לגלן רייס ג'וניור בבכורה, ניו זילנד ברייקרס הפסידה

השחקן שהתאחד עם דן שמיר, להט בהופעת הבכורה שלו בליגת האוסטרלית, אך לא מנע הפסד 104:101 למלבורן יונייטד. 16 נקודות לאר ג'יי המפטון. הפסד חמישי לשמיר בשבעה משחקים

גלן רייס ג'וניור שחקן ניו זילנד ברייקרס. GettyImages
בכורה מפלצתית. גלן רייס ג'וניור/GettyImages

לא מעט גבות הורמו כשנודע על האיחוד בין דן שמיר וגלן רייס ג'וניור לאחר הצורה בה הסתיימה התקופה הקודמת שעבדו יחד בהפועל חולון, בעונת 2018/19. השחקן שקלע את סל הניצחון בגמר הגביע באותה עונה ולמעשה העניק את התואר לקבוצתו, נזרק מהקבוצה לאחר שחבט בגיא פניני, ונראה היה שלא יזכה יותר להזדמנות בליגה רצינית, אך כנראה שהחיבור בינו לבין דן שמיר הוא מקרה מיוחד. 26 נקודות קלע רייס בהופעת הבכורה שלו, מה שלא עזר לקבוצתו, שהפסידה 104:101 למלבורן יונייטד.

גלן רייס ג'וניור עלה מהספסל אצל דן שמיר, סחט 7 עבירות, ודייק ב-12 מתוך 12 זריקות העונשין שקיבל. בנוסף מסר השחקן ארבעה אסיסטים וקלט שני ריבאונדים, כל זה ב-18 דקות בלבד (!) בדרך ל-28 נקודות מדד שחתמו הופעה מפלצתית.

הברייקרס היו כבר בפיגור 10, כשתי דקות לסיום ההתמודדות והצליחו לחזור עד 100:98, אך בסיום כאמור האורחים הצליחו לגבור על הקבוצה של דן שמיר, שקיבלה תרומה נאה מעוד אקס ליגת העל, קורי וובסטר ששיחק בנהריה, שסיים עם 20 נקודות. סק הנרי, שחקנה לשעבר של מכבי אשדוד, סיים עם 6 נקודות. כוכבה הצעיר של ניו זילנד ברייקרס, אר ג'יי המפטון סיים עם 16 נקודות.

לאחר שבעה משחקים בליגה האוסטרלית, הניו זילנד ברייקרס עם מאזן לא מחמיא של חמישה הפסדים מול שני ניצחונות בלבד, והם במקום השביעי מתוך תשע קבוצות.

גלן רייס ג'וניור שחקן ניו זילנד ברייקרס. GettyImages
הזכיר נשכחות. גלן רייס ג'וניור/GettyImages
קורי וובסטר שחקן ניו זילנד ברייקרס. GettyImages
קורי וובסטר/GettyImages
אר ג'יי המפטון שחקן ניו זילנד ברייקרס. GettyImages
אר ג'יי המפטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully