וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברס נתן לקוואי לנוח וספג ביקורת: "נמשיך לעשות את זה בעתיד"

כוכב הקליפרס לא שיחק דווקא במפגש הגדול מול מילווקי, המאמן הסביר: "רוצים לוודא שהוא ימשיך להיות בריא". ב-NBA מגבים את ההחלטה

עריכה: מתן חדד

בארה"ב חיכו הרבה זמן למשחק שנערך הבוקר, שבו לוס אנג'לס קליפרס אירחה את מילווקי בקרב בין שתיים מהמועמדות המובילות להיפגש גם בגמר ה-NBA בסוף השנה. אלא שדוק ריברס לא התחשב ב-ESPN ששידרו את המשחק וגם באוהדים ששילמו ממיטב כספם ונתן לקוואי לאונרד הכוכב שלו לנוח, מה שאפשר ליאניס אנטטוקומפו לחגוג ולהוביל את הבאקס ל-124:129 עם 38 נקודות.

כידוע, בעקבות תקדים גרג פופוביץ' שהיה נותן מדי פעם מנוחה לכל החמישייה שלו בסן אנטוניו, בליגה חוקקו חוקים שאמורים למנוע מצבים כאלו. אלא שהקליפרס הוציאו הודעה לפיה "קוואי הוא לא שחקן בריא ולכן לא נכלל בחוק של מנוחה לשחקנים. לפיכך הוא לא ישחק מול מילווקי בגלל פציעה בבירכו".

קוואי לאונרד לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
בקליפרס שומרים עליו כדי שיגיע בריא לפלייאוף. קוואי לאונרד/רויטרס

דובר בליגה מייק באס הגיב עוד לפני המשחק להחלטה ומסר ש"הליגה שלמה עם ההחלטה של הצוות הרפואי של הקליפרס משום שקוואי לא מספיק כשיר כדי לשחק שני משחקים רצופים לילה אחרי לילה".

קוואי יחזור לחמישייה במשחק הלילה שבו הקליפרס יפגשו את פורטלנד וכחלק ממדיניות שאימצו לעצמם לשמור על כוכבם בריא, הכוכב הגדול של הליגה צפוי לנוח באופן קבוע כאשר לקבוצה יהיו שני משחקים רצופים.

דוק ריברס מאמנו של קוואי התייחס עוד לפני המשחק למצב הבריאותי של כוכב ואמר: "הוא מרגיש נהדר בגלל מה שאנחנו עושים ואנחנו מתכוונים להמשיך לעשות את זה. אנחנו רוצים לוודא שהוא יהיה בריא. קוואי מרגיש מצוין והתפקיד שלנו הוא לגרום לו להמשיך להרגיש ככה. הוא שיחק הרבה דקות בפלייאוף בשנה שעברה וזה לא דבר בריא".

קוואי לא שיחק גם במשחק הקודם ששודר ב-ESPN, בו הקליפרס הפסידו 110:96 ליוטה לפני שבוע. כוכב הקליפרס נראה מצוין מפתיחת העונה ובמשחקים שבהם הוא שיחק הוא רושם ממוצעים של 29.3 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים למשחק.

עוד בוואלה!

יאניס חגג על הקליפרס, יוסטון הביסה את הווריירס, הפסד לפילדלפיה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully