וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש התאחד עם דורון שפר, והודה: "בתחילת העונה שמרנו טוב יותר"

7.11.2019 / 7:32

מאמן הפועל ירושלים פגש את שותפו לצמד ההיסטורי בחדר ההלבשה, ולאחר מכן התפנה לדבר על הבעיות ההגנתיות של קבוצתו. בריימו מסביר: "לא היה לי סתם ערב משוגע"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

לא מעט דקות של מבוכה עברו אמש (רביעי) על הפועל ירושלים, כשמצאה את עצמה בפיגור מוקדם של 15 נקודות בבית מול אנוויל ולוצלאבק, אבל לבסוף היא התגברה על המשוכה וסיימה משחק התקפי מצוין בניצחון 94:112 ששמר על מאזנה המושלם בליגת האלופות (0:4). בסיום התרחש בחדר ההלבשה איחוד של הצמד קטשפר, כשדורון שפר בא לבקר את חברו הוותיק, מאמן האדומים עודד קטש.

"צלחנו דקות לא פשוטות, עם הרבה רוגע, ואני גאה בשחקנים על כך", אמר קטש. "ידענו שהם יכולים לפגוע בנו ושהם נהנים מאיכות, אבל אני גאה בדרך שבה הגבנו במחצית השנייה. התקשינו להתמודד בתחילת המשחק עם האזורית והשמירות המעורבות שלהם, ואני מודה שלא הייתי מוכן לעובדה שהם ישתמשו בסוג הגנה כזה במשך 40 דקות, אבל ברגע שמצאנו פתרון - הגענו להרבה זריקות חופשיות.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
לא רק מרוצה. קטש/קובי אליהו

"בתחילת העונה שמרנו טוב יותר מהיום", הודה מאמן ירושלים. "נצטרך למצוא את הדרך לעשות את זה. אני חושב שההתקפה שלנו זורמת, כי יש לנו המשכיות והשחקנים שהצטרפו מתאימים מאוד לשיטה. אייזיאה קאזינס (9 נקודות ו-6 אסיסטים) נמצא בסיטואציה לא פשוטה מבחינת הביטחון, והוא היה אחת הסיבות המרכזיות לשינוי במשחק".

קטש שאל בצחוק את סולימאן בריימו מדוע החטיא זריקה אחת, לאחר שקיבל ממנו הצגה של 33 נקודות (מקום שני העונה במפעל), תוך שהוא מדייק ב-13 מ-14 מהשדה. "זה לא שהיה לי סתם ערב משוגע, אלא הייתה כאן עבודה קבוצתית שהביאה אותי לזריקות טובות", אמר בריימו. "היינו צריכים להישאר יחד ולהילחם. אייזיאה היה מצוין, והמשחק הזה ייתן לו הרבה ביטחון להמשך".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים הביסה 94:112 את ולוצלאבק בליגת האלופות, בריימו ובראון הצטיינו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully