וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הביסה 94:112 את ולוצלאבק בליגת האלופות, בריימו ובראון הצטיינו

משחק שיא של בריימו (33 נקודות עם 12 מ-12 לשתי נקודות) והתעוררות של בראון (21) שמרו על המאזן המושלם של האדומים באירופה - למרות מחצית ראשונה איומה בצד ההגנתי

סולימאן בריימו, הפועל ירושלים. קובי אליהו
משחק השיא שלו בישראל. סולימאן בריימו/קובי אליהו

הפועל ירושלים ממשיכה להרשים בליגת האלופות של פיב"א. האדומים עלו הערב (רביעי) למאזן 0:4 במפעל אחרי שהביסו 94:112 את אנוויל ולוצלאבק הפולנית, במשחק שהיה סיפור של שתי מחציות, כמו בשבוע שעבר נגד רסטה וכטה: בראשונה ירושלים זייפה הגנתית, ספגה 50 נקודות ב-13 הדקות הראשונות וראתה את היריבה עולה ליתרון של 15 נקודות, בשנייה התעוררה ועם עוד בליץ התקפי הבטיחה גארבג' טיים ממושך.

הניצחון הושג בראש ובראשונה בזכות סולימאן בריימו, שרשם את משחק השיא שלו מאז הגיע לישראל עם לא פחות מ-33 נקודות כולל 12 מ-12 משתי נקודות, ולאחר מכן בזכות ג'ייקובן בראון שהתעורר במחצית השנייה וסיים עם 21 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. ג'יימס פלדין תרם 23 נקודות שלו, טיישון תומאס הוסיף 14, גם אייזיאה קאזינס הבליח עם 9, ויחד הם כיפרו על משחק פושר של הישראלים של קטש.

שחקני אנוויל ולוצלאבק מול טיישון תומאס, הפועל ירושלים. קובי אליהו
נהנו במחצית הראשונה. שחקני ולוצלאבק חוגגים אחרי עוד סל/קובי אליהו
תמיר בלאט, הפועל ירושלים. קובי אליהו
תרומה מזערית של הישראלים במחצית הראשונה. תמיר בלאט/קובי אליהו

מהלך המשחק

הפולנים נראו טוב יותר בפתיחה ועלו ל-3:8 מהיר, סולימאן בריימו ניסה להשאיר את ירושלים בעניינים וקלע שש נקודות רצופות, אבל ההגנה המשיכה לזיי, האורחת המשיכה לצלוף מחוץ לקשת, והיתרון צמח ל-13 הפרש, 16:29, שתי דקות וחצי לסיום הרבע הראשון. בריימו המשיך להיות נקודת האור של ירושלים, שהצליחה לסיים את הרבע החלש בנזק מינימלי, עם פיגור 33:26.

הרבע השני לא הביא עימו בשורה הגנתית להפועל ירושלים. הפולנים בראשות ריקי לידו וצ'ייס סיימון המשיכו לצלוף מחוץ לקשת באין מפריע, והיתרון צמח ל-15, 33:48, שש דקות למחצית. כמו בלא מעט משחקים העונה, כמה דקות מפוקסות של ירושלים הספיקו כדי לסגור פער גדול, וקאמבק בראשות ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס קיזז את הפער לחמש בלבד, 50:45. המהפך הושלם רגע לפני סיום המחצית הראשונה, כשפלדין השלים ריצת 3:19. במחצית הובילו הפולנים 52:53.

ג'ייקובן בראון עם סולימאן בריימו, הפועל ירושלים. קובי אליהו
כוכבי הקאמבק. ג'ייקובן בראון וסולימאן בריימו/קובי אליהו
אוהדי הפועל ירושלים. קובי אליהו
ראו התעוררות בשלהי הרבע השני. אוהדי הפועל ירושלים/קובי אליהו

ג'יימס פלדין וסולימאן בריימו המשיכו לצבור נקודות בפתיחת הרבע השלישי, אבל איבודים של בלאט ובראון עזרו לפולנים לפתוח שוב פער, עם 62:69 חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה. פסק זמן של קטש הוציא את הפועל ירושלים לדרך חדשה: היא רצה 0:8, עלתה ליתרון מחודש, קיבלה דקות טובות גם מאייזיאה קאזינס המסופסל וראתה את סולימאן בריימו הנהדר מגיע ללא פחות מ-33 נקודות, וקובע על הבאזר 76:81 בתום הרבע.

הרבע האחרון נמשך באותה מגמה: בראון צלף פעם נוספת מחוץ לקשת, זלמנסון השתתף בחגיגה, והיתרון של ירושלים צמח ל-12, 79:91, כשנותרו שש דקות על השעון. הבליץ ההתקפי בחסות ג'ייקובן בראון נמשך, והדקות האחרונות היו גארבג' טיים ממושך. 94:112 לירושלים בסיום.

שחקני הפועל ירושלים אייזיאה קאזינס, עידן זלמנסון חוגגים. קובי אליהו
אפילו אייזיאה קאזינס היה שותף לחגיגה/קובי אליהו
שחקני הפועל ירושלים סולימאן בריימו, טיישון תומאס חוגגים. קובי אליהו
הזרים כיפרו על הישראלים. בריימו ותומאס חוגגים/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: סולימאן בריימו 33 (13 מ-14 מהשדה, 12 מ-12 מהשתיים), ג'יימס פלדין 23 (5 אסיסטים), ג'ייקובן בראון 21 (5 ריבאונדים), טיישון תומאס 14 (7 ריבאונדים), אייזיאה קאזינס 9 (6 אסיסטים), תמיר בלאט 8 (7 אסיסטים), עידן זלמנסון 4.

הרבו לקלוע לאנוויל ולוצלאבק: כריס דואו וצ'ייס סיימון 17 כל אחד, טוני רואן 15, ריקי לידו ורולאנדס פריימאניס 14 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully