וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי העז לגנוב גול לרונאלדו? ארון ראמזי: "התנצלתי בפני כריסטיאנו"

ראמזי מנע מרונאלדו שער ראשון בבעיטה חופשית במדי הגברת הזקנה ("חשבתי שהשוער קרוב"), סארי העז להוציא את הפורטוגלי ב-1:1, אבל דוגלאס קוסטה ניחם אותו בקור המקפיא של מוסקבה. התגובות והמספרים

אימג'בנק GettyImages

יובנטוס הוכיחה אתמול (רביעי) שוב, בפעם המי יודע כמה, כמה ווינרית היא, כשגברה 1:2 על לוקומוטיב מוסקבה משער הניצחון דרמטי של דוגלאס קוסטה בדקה ה-93. בזכות הניצחון, הבטיחה הגברת הזקנה מקום בשמינית גמר ליגת האלופות בפעם השישית ברציפות.

למרות הניצחון הדרמטי, היו שני אירועים מעוררי מחלוקת עבור כוכב הביאנקונרי כריסטיאנו רונאלדו: בדקה הרביעית הוא כמעט כבש את שערו הראשון בבעיטה חופשית במדי יובנטוס, אולם ארון ראמזי "גנב" לו את הגול בזמן שכבר עשה את דרכו לרשת. בדקה ה-82 הערב המוזר של רונאלדו קיבל עוד תפנית, כשמאוריציו סארי החליף אותו בפאולו דיבאלה למרות שלוח התוצאות הראה 1:1. רונאלדו לא התלהב מהחילוף בלשון המעטה, ובירידה מהמגרש סינן משהו בכעס לעבר סארי. למזלו של המאמן האיטלקי, קלף אחר שלו - דוגלאס קוסטה שנכנס בדקה ה-70 על חשבון סמי חדירה, התברר כקלף מנצח עמוק בתוך תוספת הזמן.

באיטליה הודו שעבר על יובנטוס ורונאלדו ערב "מוזר", ובגאזטה דלו ספורט הוסיפו ש"רק הטוויסט בעלילה בדקה ה-93 מנע מסימני השאלה סביב רונאלדו להפוך לסיפור המשחק".

ראמזי הודה שהוא הרגיש צורך להתנצל בפני רונאלדו אחרי שדחק את השער מקו השער. הפורטוגלי, כידוע, רודף אחרי גול, על אף שבמאזן שלו 129 שערים במפעל. "חשבתי שהשוער יותר קרוב אליי משהוא היה, ושיש לו הזדמנות לזנק חזרה ואולי להרחיק את הכדור", אמר ראמזי, "האינסטינקט שלי היה לוודא שהכדור עובר את הקו. התנצלתי בפני כריסטיאנו".

כריסטיאנו רונאלדו עם מאמן יובנטוס מאוריציו סארי. רויטרס
בדקה ה-82 זה נראה ככה/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס חוגג. רויטרס
בסיום זה כבר נראה ככה/רויטרס

התגובות

כובש שער הניצחון דוגלאס קוסטה אמר בסיום ש"זה היה משחק קשה מאוד, אבל שיחקנו מצוין. קר מאוד במוסקבה וזה קצת הקשה עלינו, אבל שער הניצחון מחמם את הלב. חבריי לקבוצה היו מדהימים. נשארנו רגועים וכבשנו בדיוק בזמן". הברזילאי סיפר שמאוריציו סארי אמר לו לפני שהכניס אותו בדקה ה-70 ש"פשוט תהנה מהמשחק ותצטרף להתקפות כמה שיותר, כדי שננצח. זה בדיוק מה שעשיתי".

הקפטן לאונרדו בונוצ'י הוסיף: "אני חושב שהקבוצה שלנו מתאימה את עצמה לכל סוג של משחק בהתאם לסיטואציה. רוב הזמן אנחנו משחקים כדורגל שמשביע את רצונו של המאמן, אבל לפעמים אנחנו סובלים בדרך לניצחונות. עכשיו אפשר לומר שהשגנו את המטרה הראשונה שלנו העונה".

עוד בוואלה!

"מרגע שראינו את כריסטיאנו רונאלדו בלי חולצה, כולנו רצינו גוף כמו שלו"

לכתבה המלאה
שחקני יובנטוס חוגגים עם דוגלאס קוסטה. רויטרס
חימם ליובה את הלב. דוגלאס קוסטה חוגג/רויטרס

המספרים

* זו הפעם השישית ברציפות שיובנטוס מעפילה לשמינית גמר ליגת האלופות - זהו הרצף הטוב בתולדות המועדון.

* יובנטוס העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות כשנותרו שני מחזורים לשלב הבתים לראשונה מאז עונת 2008/09.

* בשבעה מתוך 11 המשחקים האחרונים שלה, יובנטוס ניצחה בתוצאה 1:2.

* עם השער של ארון ראמזי, הגיעה יובנטוס ל-300 שערים בליגת האלופות. היא הקבוצה החמישית שעושה זאת אחרי ריאל מדריד, ברצלונה, באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד.

* כריסטיאנו רונאלדו הוחלף בפעם השלישית מאז הצטרף ליובנטוס, ובפעם הראשונה תחת שרביטו של מאוריציו סארי.

הסיבה האמיתית: למה ראמזי גנב לרונאלדו גול?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully