וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש מהלל את סולימאן בריימו אחרי משחק השיא: "הוא אדיר"

מאמן הפועל ירושלים שיבח את הסנטר שקלע 33 נקודות מול ולוצלאבק, והסביר את התנודות ביכולת: "סגנון המשחק שלהם קצת פראי"

סולימאן בריימו, הפועל ירושלים חוגג. קובי אליהו
בשיאו. סולימאן בריימו/קובי אליהו

הפועל ירושלים המשיכה הערב (רביעי) את הדומיננטיות שלה בפתיחת העונה בליגת האלופות, כשהביסה 94:112 את אנוויל ולוצלאבק בארנה ושמרה על מאזן מושלם (0:4).

האדומים, שחצו את רף 100 הנקודות משחק שני ברציפות, הידקו את ההגנה במחצית השנייה אחרי תצוגת נפל במחצית הראשונה שבמהלכה נקלעו לפיגור 15 נקודות, התעשתו גם התקפית, ולבסוף הצליחו לנצח עם עוד תצוגה התקפית מרשימה. סולימאן בריימו היה מעל כולם עם תצוגת השיא שלו בישראל, עם 33 נקודות כולל 12 מ-12 משתיים, וג'יימס פלדין (23) וג'ייקובן בראון (21) סייעו לו.

"הרבה מהסיפור זה ההגנה, זו קבוצה שלא פשוט לשמור עליה", הסביר עודד קטש את ההבדל בין שתי המחציות. "לא היינו מספיק חדים ואגרסיביים במחצית הראשונה. לא עבדנו טוב הגנתית ואני שמח ששחקנים הרגישו את זה, הגיבו ומצאנו את הפתרונות. אני שמח שהשחקנים הגיבו לשינויים שעשינו. מצאנו את הדרך, עשינו את הריווח הנכון, חילקנו את הכדור וזה עבד. בריימו הוא אדיר, זה משחק קבוצתי בעיניי. הוא ידע להעניש, ידענו שאין להם מאצ'-אפ בריבאונד. ניצלנו את זה ומי יודע לעשות את זה יותר טוב מבריימו?".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
"לא נפגוש עוד הרבה יריבות כאלה". קטש/קובי אליהו

על המשחקים הבאים: "אני לא בטוח שניתקל בעוד קבוצות שמשחקות בסגנון כזה, משחק אפילו פראי לפעמים. נצטרך לבוא יותר מרוכזים, לא יכול להיות שמקבלים 15 נקודות בלי לעשות עבירה".

מצטיין המשחק סולימאן בריימו הוסיף: "היה מאמץ קבוצתי נהדר. רוב הסלים שלי היו קלים, בעזרת חבריי לקבוצה שסמכו עליי ונתנו לי את הכדור במקומות נוחים. במחצית השנייה ביצענו טוב יותר את תוכנית המשחק שלנו. אני כאן כדי להביא את האגרסיביות והקשיחות".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully