וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: קבוצת הנוער עם הפסד 2:0 מול ראן בליגת האלופות

האלופה ספגה שער שני מתסכל בדקה ה-85 ותנסה להפוך את התוצאה בחודש הבא באצטדיון המושבה, כדי להעפיל לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות לנוער

שחקן מכבי פתח תקוה, תומר בנבנישתי. ברני ארדוב
יש עוד סיכוי מסוים. תומר בנבנישתי/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה, המייצגת את ישראל במסלול האלופות המקומיות בליגת האלופות לנוער, רשמה הערב (רביעי) הפסד 2:0 בצרפת מול ראן ותנסה לבצע מהפך גדול במשחק הגומלין בסיבוב השני שייערך ב-4 בדצמבר באצטדיון המושבה. יש לציין שגם בסיבוב הקודם הפסידה הקבוצה במשחק הראשון בחוץ (1:0 לאסטנה) והפכה עם 0:4 מרשים בגומלין.

ליאל עבדה, שחקן הקבוצה הבוגרת שמוליכה את הליגה הלאומית, יצא כדי לחזק את הסגל של נאור ותמיר לוזון, ותומר בנבנישתי ששיחק גם הוא כבר בבוגרת היה הראשון לסכן את השער. מכבי פתח תקוה הייתה שווה ליריבתה, עד שבדקה ה-41 אייל אינברום גרם לפנדל והמגן הימני סשה בואי העלה את ראן ליתרון. לקראת הסיום לחצו הצרפתים בניסיון להשיג את השער השני, ובאו על שכרם עם שער של המחליף אמיליאן וולפאר כשנותרו חמש דקות לסיום.

אם מכבי פתח תקוה תצליח לבצע מהפך בגומלין, היא תעלה לשלב הפלייאוף שבו המסלולים מתאחדים. שמונה העולות ממסלול האלופות המקומיות תוגרלנה ב-16 בדצמבר מול שמונה סגניות שלב הבתים. משחקי הפלייאוף יהיו ב-11 ו-12 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully