וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאזרח הבא של נבחרת ספרד? גבריאל פאוליסטה על הכוונת

החיפוש אחר שותף לסרחיו ראמוס עשוי להוביל לאזרוח של בלם ולנסיה: "אני רוצה לייצג את ספרד, לא אלך אם ברזיל תפנה אליי"

גבריאל פאוליסטה שחקן ולנסיה. GettyImages
הפתרון של לה רוחה? גבריאל פאוליסטה/GettyImages

נבחרת ספרד עשויה לצרף לשורותיה בקרוב מתאזרח ברזילאי נוסף, והפעם לחיזוק חוליית ההגנה. אחרי דייגו קוסטה, יש כעת כוונה לאזרח את הבלם גבריאל פאוליסטה, שמציג יכולת טובה העונה במדי ולנסיה ונמצא על הכוונת של המאמן רוברט מורנו. הבלם עצמו אמר אמש (שלישי) לאחר ה-1:4 של ולנסיה על ליל: "אני רוצה להיות חלק מהנבחרת הספרדית. אם ברזיל תפנה אליי, לא אלך. אני רוצה לייצג את ספרד".

כרגע לגבריאל אין עדיין את כל המסמכים הדרושים, אבל עד סוף השנה הוא עשוי לקבל את האישורים, לאחר שהגיע לספרד ב-2013 כשחתם בוויאריאל, המשיך לארסנל וחזר ללה ליגה ב-2017. בניגוד לדייגו קוסטה שלבש את מדי הסלסאו במשחק ידידות לפני שעשה את המעבר לנבחרת ספרד, הבלם בן ה-28 מעולם לא שיחק במדי ברזיל. הוא אמנם זומן על ידי דונגה במרץ 2015 וגם בנובמבר באותה שנה, אז לא זכה לשחק נגד פרו וארגנטינה.

מבחינת הצוות המקצועי וגם ההתאחדות הספרדית, הדלת בפני גבריאל פתוחה, במיוחד לאור החיפוש הבלתי פוסק אחר מחליף לג'רארד פיקה. מאז הפרידה של בלם ברצלונה לאחר המונדיאל ברוסיה, לא פחות מתשעה שחקנים שונים נוסו לצד הקפטן סרחיו ראמוס במרכז ההגנה, ולאור המשחקים האחרונים נראה כי המועמד המוביל כרגע לפתוח לצדו ביורו 2020 הוא דווקא ראול אלביול הוותיק שחזר לסיבוב שני בלה רוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully