וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קורזיץ התפטרה מנבחרת הגלישה: "רעשי הרקע מסביב לא מאפשרים לי להמשיך"

שבועיים אחרי שנקראה כדי לסייע בהחלפת פייר לוקה שפוטר מאימון הנבחרות בעקבות קשריו עם קטי ספיצ'קוב, הודיעה הגולשת לשעבר: "הדרך שלי לא יכולה לבוא לידי ביטוי"

לי קורזיץ גולשת רוח ישראלית. עידו שחם
החליטה לעזוב. לי קורזיץ/עידו שחם

לי קורזיץ החליטה להתפטר מתפקידה כמאמנת בנבחרת הגלישה האולימפית לנשים. ספורטאית העבר, שזכתה ארבע פעמים באליפות העולם וסיימה במקום השישי באולימפיאדת לונדון, העבירה מכתב לאיגוד השייט ובו ביקשה להפסיק את תפקידה, אליו הגיעה לאחר פיטוריו של המאמן הצרפתי פייר לוקה בעקבות יחסיו האישיים עם הגולשת הבכירה קטי ספיצ'קוב, סגנית אלופת העולם.

קורזיץ מסרה במכתבה: "לפני שבועיים נענתי לפניית האיגוד והתגייסתי בתור מאמנת כדי להכשיר את הנבחרת של הנשים לקראת אולימפיאדת טוקיו ואליפות העולם באוסטרליה. עקב השתלשלות העניינים החלטתי להפסיק את תפקידי. הסיבה היא שהדרך שלי לא יכולה לבוא לידי ביטוי ואני לא רואה איך בתוך סביבה כזאת הספורטאיות יכולות למצות את הפוטנציאל שלהן ולהיות מרוכזות במטרה. רעשי הרקע מסביב לא מאפשרים לי להמשיך בתפקידי".

מטעם האיגוד נמסר כי ועדת הבדיקה ממשיכה בעבודתה כדי לברר את הנעשה בנבחרת הגולשות במהלך השנה האחרונה והיא תגיש את המלצותיה להנהלת האיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully