וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס התעמת עם אוהד של שיקגו: "אתה מביך אפילו את אשתך"

כוכב הלייקרס נתפס בעדשת המצלמה מסנן מספר מילים לאוהד הבולס שהקניט אותו. הייוורד הצטנע לאחר המשחק ההיסטורי: "הסטטיסטיקה לא מעניינת"

עריכה: מתן חדד

"You come at the king, you best not miss", או בעברית: "כשאתה תוקף את המלך, עדיף שלא תפספס".

אוהד אחד של שיקגו בולס למד הלילה (בין שלישי לרביעי) על בשרו שעדיף לא להתעסק עם לברון ג'יימס. לאחר המשחק בעיר הרוחות שבו ניצחה לוס אנג'לס לייקרס את הבולס 112:118, אחד האוהדים התייצב מאחורי הספסל של הלייקרס ולא הפסיק להקניט ולקלל את לברון, שלא נשאר חייב.

"היי, אתה מביך אפילו את אשתך", סינן לעברו לברון, לפני שגם אנתוני דייויס ודמרקוס קאזינס זרקו לעברו מספר מילים. מאוחר יותר, התפנה הכוכב להתעסק בדברים קצת יותר חיוביים, כמו למשל היכולת של קווין קוק: "הוא קלע נהדר, הוא יודע לחכות בפינה ולצלוף לסל כשמגיע אליו הכדור. אני מת על הילד הזה, הוא עובד כל כך קשה ועושה מה שאומרים לו לעשות".

"כולם היו נהדרים", הוסיף לברון, שהפך לשחקן הראשון של הלייקרס מאז מג'יק ג'ונסון שרושם טריפל דאבל בשלושה משחקים רצופים או יותר. "עשינו עצירות טובות וכמה מהלכים טובים בהתקפה. כל אחד מהשחקנים נתן הרבה מעצמו, בעיקר בהגנה, וזה משמח אותי מאוד. אנחנו עומדים מול אתגרים חדשים בכל משחק, ובשביל זה אני פה. כל משחק הוא שונה, הפעם למשל לאנתוני דייויס הייתה בעיית עבירות, לכן שיחקתי בכל הרבע השלישי. אנחנו רוצים להיות קבוצת ההגנה הטובה בליגה, ואנחנו עובדים קשה כדי להגיע לזה".

שחקן בוסטון גורדון הייוורד. AP
"זה היה משוגע". הייוורד/AP

ב-17.10.2017, הגיע אחד הרגעים הקשים בקריירה של גורדון הייוורד. הפורוורד, שהצטרף לבוסטון סלטיקס בקיץ של אותה שנה, רץ להתקפה ועלה להאלי-הופ אותו מסר קיירי אירווינג. הוא נחת לא טוב על הרגל ונפצע בברך ובקרסול. בעקבות זאת, הוא נעדר למשך שנה. מאז חזר באוקטובר 2018, הייוורד לא הצליח לשחזר את היכולת שהציג בתקופה ביוטה.

אלא שהעונה, משהו קרה ונראה שהפורוורד שנבחר תשיעי בדראפט 2010 חוזר לעצמו. הוכחה נוספת לכך התקבלה הלילה, כשהייוורד קלע 39 נקודות (שיא קריירה) באחוזים מדהימים, כולל 16 מ-16 ל-2. הוא גם דייק בארבע קליעות העונשין שלו ולמעשה החטיא רק מחוץ לקשת (1 מ-4 ל-3). "הוא היה אגרסיבי מאוד", אמר מאמנו בראד סטיבנס. "הוא פשוט עשה את המהלך הנכון פעם אחר פעם".

"הסיבה היחידה שהערב הזה מתוק הוא כי ניצחנו", הצטנע הייוורד. "הסטטיסטיקה לא מעניינת אותי. "זה היה משוגע", אמר החמיא קמבה ווקר לחברו. "הוא היה מרשים מאוד, כל זריקה שהוא זרק לשתיים נכנסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully