וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריס ג'יימס עשה היסטוריה, למפארד התמוגג: "לא זוכר שהייתי מעורב במשחק כזה"

החלוץ הפך לצעיר בתולדות צ'לסי שכובש באלופות (19 ו-332 ימים) ב-4:4 המשוגע מול אייאקס. המאמן: "קשה להסביר משחק כזה. אנחנו כאן כדי לבדר, וזה מה שעשינו"

שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
איזה טירוף. שחקני צ'לסי חוגגים את הקאמבק/רויטרס

המחזור הרביעי בשלב הבתים של ליגת האלופות חזר אלינו אמש (שלישי) והזכיר לנו למה אנחנו כל כך אוהבים את המפעל הזה. ליברפול אלופת אירופה ניצחה את גנק, דורטמונד חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 על אינטר, אבל ה-משחק הגיע מהסטמפורד ברידג' שם צ'לסי חזרה מפיגור 4:1 מול אייאקס ל-4:4 בלתי נשכח.

צ'לסי היא הקבוצה האנגלית השלישית בהיסטוריה שחוזרת מפיגור של שלושה שערים והראשונה מאז שליברפול עשתה זאת כמובן ב-3:3 מול מילאן בגמר ב-2005. ריס ג'יימס (19 ו-332 ימים) הפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה של צ'לסי שכובש במפעל הזה.

שחקן צ'לסי ריס ג'יימס. רויטרס
השער המתוק בקריירה הקצרה שלו. ריס ג'יימס/רויטרס

פרנק למפארד בעצמו התקשה להסביר את המשחק ואמר בסיום: "קשה לי להסביר משחק שכזה. אנחנו כאן כדי לבדר ואני מניח שכל מי שצפה במשחק הזה התמוגג. צריך לתת כבוד לאייאקס, הם היו מדהימים".

למפארד, שחווה אינספור משחקים גדולים עם צ'לסי כשחקן גדול, התוודה: "אני לא חושב שהייתי אי פעם מעורב במשחק שכזה. שני השערים העצמיים היו הסיפור של המחצית הראשונה. אמרתי במחצית שיהיה 3:3 או 4:4, היינו כל כך בתוך המשחק הזה. היינו מאוד מסוכנים ואני הרגשתי שאנחנו בונים מומנטום".

על שני האדומים שספגה אייאקס: "אני לא יכול להגיד על זה הרבה, לא ראיתי על מה הם היו. במחצית ברור שהייתי קונה תיקו. צריך לקחת את זה ככה. אני ציפיתי ללפחות 10 דקות של תוספת זמן, לא הבנתי מאיפה השופטים הגיעו לארבע דקות".

"זו אכזבה עצומה עבורנו", אמר דושאן טאדיץ'. "אני לא אוהב לספק תירוצים או הסברים, אבל אני מתוסכל מאוד. היינו צריכים לנצח, הובלנו כבר 1:4".

עוד בוואלה!

אלופות: 2:3 דרמטי לדורטמונד על אינטר, 4:4 משוגע בין צ'לסי לאייאקס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully