וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה-אורוגוואי: יום שידורים מיוחד של ערוץ הספורט

המשחק עצמו, שיתקיים ב-18.11 ב-21:15, יועבר בספורט5, אבל השידור יחל כבר ב-19:30 עם אולפן מיוחד שיוקם לכבוד האירוע. מנכ"ל ערוץ הספורט תומר תורג'מן: "אנו שמחים על הבחירה בנו כגוף המשדר"

כל הכרטיסים להתמודדות בין ארגנטינה לאורוגוואי נחטפו בתוך שעות בודדות, ומי שבכל זאת רוצה לראות את לאונל מסי בישראל יעשה זאת בטלוויזיה. ערוץ הספורט יהיה הגוף שישדר את המשחק המדובר של נבחרת ארגנטינה מול אורוגוואי, שיתקיים בבלומפילד ב-18.11. המשחק יחל ב-21:15 וישודר בספורט5.

השידור עצמו יחל מוקדם יותר. באצטדיון יוקם אולפן מיוחד שישדר בלייב מהשעה 19:30 את המתרחש במגרש, בהובלת בכירי הפרשנים והמגישים של הערוץ.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה מבקש פנדל בעקבות נגיעת יד. רויטרס
לא השגתם כרטיס? תראו אותו בטלוויזיה. מסי/רויטרס

על קיום ההתמודדות והבאת הנבחרות אמונה קבוצת קומטק, בבעלות דני בנעים, שהביאה לכאן את הג'ירו ד'איטליה, אליפות אירופה בג'ודו, היורובאסקט ועוד. המשחק יתקיים תחת המעטפת הרשמית של פיפ"א וישודר בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם.

תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט, אמר: "ערוץ הספורט ממשיך להביא לצופיו את אירועי הספורט הגדולים והאטרקטיביים ביותר. אנו שמחים על הבחירה בנו כגוף התוכן שיצלם וישדר את האירוע ומבטיחים שתהיה חגיגה גדולה סביבו, כפי שאנו עושים עם שותפינו בקבוצת קומטק לאורך השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully