וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלנד פתחה את המחזור ה-10 ב-NFL עם ניצחון דרמטי על הצ'ארג'רס

הרוקי ג'וש ג'ייקובס סידר לריידרס ניצחון עם טאצ'דאון של 18 יארד, דקה לסיום, שקבע 24:26 בתום משחק הפכפך. המחזור יושלם בראשון ושני

המחזור העשירי ב-NFL יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) עם 24:26 הפכפך של אוקלנד (4:5) בבית מול לוס אנג'לס צ'ארג'רס (6:4). הפתיחה הייתה שייכת כולה לאריק האריס, שקטף את פיליפ ריוורס פעמיים והחזיר את הכדור השני לפיק סיקס של 56 יארד כדי לקבוע 0:10 מהיר לריידרס. ריוורס התאושש מהר והוביל שני דרייבים שנגמרו באנדזון והשלימו מהפך, אבל 21 שניות להפסקה אוקלנד החזירה את היתרון עם טאצ'דאון, 14:17. כל קבוצה השיגה ער שדה ברבע השלישי וארבע דקות לסיום המשחק אוסטין אקלר כבר חשב שהוא מכריע לטובת LA עם טאצ'דאון, אבל לרוקי ג'וש ג'ייקובס היה רעיון אחר ובדאון שלישי, עם דקה על השעון, הוא רץ לטאצ'דאון מנצח של 18 יארד. לריוורס היה צ'אנס אחרון, אך הוא מסר לעוד איבוד והמשחק ברח. דרק קאר סיים עם 218 יארד וטאצ'דאון, ריוורס עם 207, צמד ושלושה איבודים. מלווין גורדון רץ ל-108 יארד וטאצ'דאון עבור המפסידים.

המחזור העשירי יימשך בראשון ושני עם 12 משחקים, בעוד לא פחות משש קבוצות (דנבר, ניו אינגלנד, פילדלפיה, וושינגטון, ג'קסונוויל ויוסטון) יזכו לשבוע החופש שלהן.

20:00:

שיקגו (5:3) - דטרויט (4:1:3)

קשה לראות איך מי משתי היריבות הללו מה-NFC צפון מצליחה להציל את העונה. הברס מפורקים אחרי ארבעה הפסדים רצופים וקריסה של מיטשל טרוביסקי, הליונס הפסידו ארבעה מחמשת האחרונים. השתיים ייפגשו שוב בסוף החודש, במשחק הראשון של חג ההודיה.

סינסינטי (8:0) - בולטימור (2:6)

סינסי, האחרונה ללא ניצחון העונה, חוזרת משבוע החופש עם קוורטרבק חדש בדמות הרוקי ריאן פינלי, בחירת סיבוב רביעי בדראפט האחרון. קשה לראות אותו עושה משהו מול הרייבנס הדוהרים, שחגגו על ניו אינגלנד וניצחו ארבעה משחקים ברצף.

קליבלנד (6:2) - בפאלו (2:6)

הבילס לא מרשימים במיוחד, אבל ממשיכים לעשות את דרכם לפלייאוף ואם יצלחו גם את משחק החוץ הזה באוהיו, הם יתקרבו עוד יותר. קליבלנד מפורקת לחלוטין, הסייפטי ג'רמיין וייטהד נזרק אחרי איומים על אוהדים ועיתונאים בטוויטר, אודל בקהאם ג'וניור נגד בייקר מייפילד ופרדי קיצ'נס עלול להיות מפוטר בקרוב.

טנסי (5:4) - קנזס סיטי (3:6)

פטריק מהומס נעדר משני משחקים וחצי, אבל הצ'יפס שרדו ובשבוע שעבר גירדו ניצחון ביתי גדול על מינסוטה. כעת, ה-MVP חוזר ויהיה חייב לשמור על הברך הפגועה מול הטייטאנס, שלמרות ההפסד בשבוע שעבר בקרוליינה עדיין לא מוותרים סופית על העונה הלא יציבה שלהם.

ניו אורלינס (1:7) - אטלנטה (7:1)

פעם זה היה קרב אימתנים, היום זה בעיקר קרב קצוות. הסיינטס בכושר מסחרר וניצחו שישה משחקים ברציפות, כאשר החזרה של דרו בריס מהפציעה הוסיפה עוד מימד להתקפה. אטלנטה לעומת זאת, מושפלת ללא הרף והפסידה את ששת האחרונים שלה, כאשר ההגנה לא מסוגלת להתמודד עם שום דבר.

שחקן ניו אורלינס סיינטס דרו בריס. AP
פעם היה לו קשה יותר מול אטלנטה. בריס/AP

ניו יורק ג'טס (7:1) - ניו יורק ג'איינטס (7:2)

הדרבי של התפוח הגדול עגום מאי פעם. הסילונים הצליחו להפסיד אפילו למיאמי בשבוע שעבר, הענקים ספגו ארבעה הפסדים רצופים ורואים את דניאל ג'ונס הולך ודועך. השאלה מי פחות גרועה והתשובה? לא בטוח שיש אחת כזו.

טמפה ביי (6:2) - אריזונה (5:1:3)

לרגע קט נדמה היה שהקארדס יכולים לאיים על הפלייאוף, אבל שני הפסדים רצופים החזירו אותם לאחור. קיילר מארי ממשיך להראות סימני התפתחות חיוביים ואולי יוכל לצאת מפלורידה עם משהו מול הבאקס המאוכזבים, שכמעט הפתיעו בסיאטל וטרם ניצחו משחק בית העונה.

23:05-23:25:

אינדיאנפוליס (3:5) - מיאמי (7:1)

אז הדולפינס כבר לא יסיימו ב-16:0 ובאופן כללי, בחודש האחרון הם נראים טוב יותר מהבדיחה שהייתה בתחילת העונה. את אינדי זה לא ממש מעניין והיא רוצה כרטיס לפלייאוף, אך הפסידה לסטילרס בשבוע שעבר אחרי שג'קובי בריסט נפצע. בריאן הוייר נכנס במקומו והיה בסדר, אבל הוא לא פיתרון לטווח הארוך והקשיים של אדם וינטיירי נמשכים.

גרין ביי (2:7) - קרוליינה (3:5)

משחק נהדר בלמבו פילד. הפאקרס מצאו עצמם בשבוע שעבר בסיטואציה לא מוכרת והגנת הצ'ארג'רס חנקה את ארון רוג'רס בדרך לתבוסה. כדי להתאושש נגד קרוליינה, הם צריכים קודם כל לעצור את כריסטיאן מקאפרי הפנטסטי, בעוד קאם ניוטון מוסיף להיעדר ועתידו לא ברור.

פיטסבורג (4:4) - לוס אנג'לס ראמס (3:5)

הסטילרס איבדו כבר בפתיחת העונה את בן רות'לסברגר ונותרו כמעט בלי כלים התקפיים השנה, אבל הם עדיין במאזן חצוי ועם סיכוי לעשות משהו מעניין. ניצחון ביתי על הראמס יחזק את התחושה הזו, אבל לסגנית האלופה יש תכניות משלה ואחרי שהתאוששה מרצף הפסדים, היא ממשיכה במרדף אחר כרטיס הווילד קארד.

דאלאס (3:5) - מינסוטה (3:6), שני, 3:20

יום ראשון יינעל עם משחק מצוין בג'רילנד. הקאובויס חזרו לנצח וממשיכים להיאבק בפילדלפיה על פסגת ה-NFC מזרח. הם ינסו להשאיר מאחור את הווייקינגס, שבאים מאוכזבים אחרי הפסד דרמטי בקנזס סיטי ומקווים שאדם ת'ילן יהיה כשיר.

סן פרנסיסקו (0:8) - סיאטל (2:7), שלישי, 3:15

איזו דרך לסיים את המחזור. ההפסד של הפטריוטס הותיר את הניינרס הקבוצה המושלמת האחרונה ב-NFL ובשביל לשמור על המצב הזה, הם צריכים לנצח את היריבה הגדולה ל-NFC מערב. הסיהוקס, עם ג'וש גורדון, יודעים שניצחון שלהם בליוויס סטדיום ידביק אותם לסן פרנסיסקו במאבק על ראשות הבית. יהיה לוהט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully