וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך שלוש שעות: נגמרו הכרטיסים למשחק של ארגנטינה מול אורוגוואי בבלומפילד

האוהדים הישראלים התנפלו על אתר "לאן" בניסיון להבטיח מקום למשחק הידידות ב-18 בנובמבר ביפו, בשלב מסוים חיכו 40 אלף איש בתור

אתר לאן. צילום מסך
כך זה נראה בשלב מסוים/צילום מסך

כל הכרטיסים למשחק הידידות של נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי בבלומפילד נגמרו היום (שלישי) תוך שלוש שעות בלבד. עשרות אלפי אנשים הסתערו על אתר "לאן" בתקווה לצלוח את התור הארוך ולהבטיח לעצמם מקום באצטדיון ביפו ב-18 בנובמבר (יום שני, 21:15), ולראות, בפוטנציה, את המפגש של ליאונל מסי וחבריו עם לואיס סוארס וחבריו. ב"לאן" טענו כי מדובר במכירת הכרטיסים המהירה ביותר אי-פעם לאצטדיון שלם בישראל.

מחיר של כרטיס לילד עמד על 85 שקל, כרטיס למבוגר עלה 195 שקל ומחירי הקטגוריות הנוספות השתנו לפי השערים השונים והמיקום באצטדיון ונעו בין 280 ל-830 שקל. הרכישה הוגבלה לעד ארבעה כרטיסים לרוכש במטרה לנסות ולצמצם מקרים של ספסרות בכרטיסים.

בעלים ומנכ"ל קבוצת קומטק, דניאל בנעים, ואיש העסקים והפילנתרופ הקנדי-ישראלי סילבן אדמס שעומדים מאחורי המשחק, הביעו סיפוק רב ממכירת הכרטיסים המהירה ומהעניין הרב שהמשחק מעורר: "נמשיך להביא עוד אירועים רבים לישראל ונשים את מדינתנו היפה על מפת הספורט העולמית".

נותנת החסות הרשמית למשחק תהיה Hisense. חברת האלקטרוניקה הגדולה בסין מובילה בשנים את טבלת המכירות של שוק מסכי הטלוויזיה הסיני, משתפת פעולה כבר כמה שנים עם עולם הספורט בנתינת חסות לאירועי ספורט מרכזיים כמו היורוליג, המונדיאל וחיבור למועדוני כדורגל.

נציגי הצוות המקצועי של האלביסלסטה נחתו אמש בישראל להכנות אחרונות למשחק, הבוקר קיימו סיור מקדים באצטדיון בלומפילד ובהמשך יעקבו מקרוב אחר כל המקומות והמתקנים בהם תשהה נבחרת ארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully