וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן ביקר את העיתונאים: "גם אמרו שאני לא אוהב את בייל. זה שטויות"

ריאל מדריד מתכוננת לגלאטסראיי אך שוב מתעסקת במצבו של גארת' בייל, שזומן לנבחרת ויילס למרות הפציעה. זידאן: "אתם חייבים להפסיק לכתוב את אותם הדברים"

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
הסבלנות נגמרת. זידאן/רויטרס

ריאל מדריד מתכוננת למשחקה מחר (רביעי) מול גלאטסראיי בליגת האלופות, והמאמן זינדין זידאן שוב נשאל במסיבת העיתונאים על מצב הקבוצה ועל מעמדו של גארת' בייל.

על העובדה שבייל זומן לנבחרת ויילס אחרי שהיה פצוע: "אנחנו רק רוצים שיהיה בריא. הוא לא מוכן, כי הוא לא התאמן כראוי. הם מזמנים אותו, וזו זכותם. נראה אם הוא ישחק. חבל שהוא לא איתנו". חאמס רודריגס לא הצטרף לנבחרת שלו, היית רוצה שבייל ינהג בצורה דומה? "השחקן זומן. הוא יצטרך ללכת לשם, ונראה מה יהיה. הייתי רוצה שיהיה איתנו". ריאן גיגס אמר שבייל אמר לו שהוא יהיה כשיר למשחקים במוקדמות היורו. זידאן: "כרגע הוא לא כשיר. אותי רק מעניין שהוא יהיה בריא".

האם הגישה של ביייל מטרידה אותך? "היא לא מפריעה לי. אני מדבר גם בשם האוהדים. אני חושב שהראשון שסובל פה הוא השחקן. הוא רוצה להיות איתנו. אם הוא לא יהיה כשיר, הוא לא ישחק. הוא נפצע, חזר לפה, ולא התאושש. הוא רוצה להתאושש ורק אז לשחק. האוהדים חייבים לחשוב חיובי. הם גם אמרו שאני לא אוהב את בייל, זה שטויות. כולם יכולים לדבר עליי, אבל אף אחד לא יכול להגיד שקרים בשמי. אני רוצה שהוא יישאר עד תום העונה. זה ברור מאוד.

"יש לי מערכת יחסים טובה עם בייל. אומרים בוקר טוב אחד לשני בכל יום. אין בינינו את אותה קרבה, אבל לא קרה איתו כלום. הוא שחקן טוב מאוד, אבל אתם (התקשורת) חייבים להפסיק לכתוב את אותם הדברים, על כך שהוא עוזב לפני הזמן משחקים, כי כשחקן קרו לי אותם דברים. כולם מחויבים לקבוצה, כי כולם רוצים לראות אותה מנצחת".

מגן הקבוצה מרסלו נשאל על הביקורות עליו, ענה: "לפעמים הן לא הוגנות. לפעמים אני חושב שיש חוסר כבוד. כשאני מדבר אני תמיד נזהר, אני יודע שדברים שאני אומר יכולים לפגוע, או לשמש כמוטיבציה לאחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully