וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה תוקף את בתו: "אני לא גוסס, אתרום את כל הכסף שעשיתי"

ג'יאנינה מראדונה טענה שמצבו של שחקן העבר רע מאוד ("בבקשה תתפללו בשבילו"), אביה לא אהב זאת: "אנשים יכולים לכתוב שאני עומד למות, אבל אני בריא מאוד". גם גרושתו של מראדונה התערבה

דייגו מראדונה בדרום אפריקה ב-2010. GettyImages
לא הולך לשום מקום. מראדונה/GettyImages

לפני כשבוע, ארגנטינה עצרה את נשמתה. ג'יאנינה מראדונה, בתו של גדול שחקני ארגנטינה בכל הזמנים, דייגו מראדונה, טענה בחשבון האינסטגרם שלה כי מצבו הבריאותי של אביה רע מאוד: "אני מבקשת שתתפללו בשבילו", כתבה.

מראדונה בן ה-59, שמאמן כיום את חימנסיה לה פלאטה מהליגה בארגנטינה, לא אהב את ההודעה של בתו, בלשון המעטה. "אני לא גוסס ולא הולך למות", אמר מראדונה בסרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו. "אני עובד קשה וישן מצוין בלילות ולא ממש ברור לי מה ג'יאנינה ניסתה להגיד, אבל אני רק יודע שבגיל מתקדם יותר אתה חושב לא פחות על מה שיישאר אחריך ולא רק על ההווה".

"אני מודיע עכשיו: אני מתכוון לתרום את כל הכסף שלי, את כל ההון שעשיתי אתרום. אנשים יכולים לכתוב שאני עומד למות, אבל זה עוד לא הזמן. אני בריא מאוד".

בתו של דייגו בוודאי לא אהבה את הדברים של אביה, אך היא לא לבד. גם גרושתו של מאמן חימנסיה, קלאודיה וילאפנייה, שנמצאת בהליכים משפטיים מול כוכב העבר האגדי, הגיבה לדברים: "כמו שהיו לך ביצים ללכלך על הבת שלנו באינסטגרם, אני מקווה שיהיו לך ביצים להופיע למשפט, כי עד עתה מעולם לא הופעת לאף אחד מהדיונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully