וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור ה-9 ב-NFL ננעל: דאלאס הביסה את הג'איינטס בחוץ

18:37 קליל לקאובויס בתפוח הגדול והם ביתרון של חצי משחק על פני פילדלפיה ב-NFC מזרח. דאק פרסקוט מסר לשלושה טאצ'דאונים, הפסד חמישי רצוף לענקים

המחזור התשיעי ב-NFL הגיע לסיומו הלילה (בין שני לשלישי) עם ניצחון חוץ יקר של דאלאס (3:5) על ניו יורק ג'איינטס (7:2), 18:37.

עבור הקאובויס זה היה הניצחון השני ברציפות והם ביתרון של חצי משחק על פני פילדלפיה בקרב הצמוד של ה-NFC מזרח. הענקים לעומת זאת, סופרים כבר חמישה הפסדים ברצף בעוד עונה עגומה.

המשחק דווקא החל בצורה מושלמת עבור המארחים וכבר במהלך ההתקפי הראשון של דאלאס, דאק פרסקוט מסר דווקא לידיים הלא נכונות. אלא שהג'איינטס הסתפקו בשלוש נקודות ודאלאס השיגה במהרה שלוש מנגד.

ניו יורק פתחה טוב את הרבע הבא, עם טאצ'דאון של קודי לאטימר ולקראת ההפסקה גם הוסיפה שער שדה ועלתה ל-3:12, אך הקאובויס מיד ענו עם טאצ'דאון של 42 יארד שתפס בלייק ג'ארווין, 52 שניות לסוף הרבע השני. הם הצליחו להשיג שוב את הכדור ושלוש שניות למחצית, להשלים מהפך עם שער שדה משלהם.

ברבע השלישי כל קבוצה השיגה שלוש נקודות נוספות ואת הרביעי פתח מייקל גאלופ עם טאצ'דאון שהעלה את דאלאס ל-15:23. ניו יורק נותרה קרובה עם שער שדה נוסף, אבל טאצ'דאון של 45 יארד מצד אמארי קופר, שמונה דקות לסוף, סגר עניין וממש בשניות האחרונות ג'ורדאן לואיס אסף פאמבל של דניאל ג'ונס החלש והחזיר אותו 63 יארד לאנדזון, כדי לחגוג עוד קצת.

פרסקוט מסר ל-257 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד. אזיקייל אליוט דהר ל-39 יארד על הקרקע, בעוד סייקוואן בארקלי מוגבל מנגד ל-28 בלבד (לצד 67 יארד באוויר). ג'ונס סיים עם 210, טאצ'דאון, איבוד ושני פאמבלים פלוס 54 יארד על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully