וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינז בחר להישאר ברד סוקס, בטס יישלח בטרייד?

ה-DH החליט לא לצאת מהחוזה שלו, מה שעשוי להכריח את הקבוצה להעביר את הכוכב הגדול כדי לרדת מתחת למס המותרות. דידי גרגוריוס הפך לשחקן חופשי

ג'יי די מרטינז מוקי בטס בוסטון רד סוקס. AP
מה בוסטון תעשה? מרטינז ובטס/AP

עונת הבייסבול מאחורינו, גם מצעד האליפות של וושינגטון הסנסציונית ואפילו הביקור המסורתי בבית הלבן כבר חלף בזריזות, אבל הלילה (בין שני לשלישי), היה דרמטי במיוחד ב-MLB - הדדליין עבור שחקנים וקבוצות להחליט לגבי חוזים שונים.

*** ג'יי די מרטינז, שהתלבט ממושכות, החליט להישאר לבסוף במדי האלופה הקודמת בוסטון רד סוקס, מה שיאפשר לו להרוויח 62.5 מיליון דולר בשלוש העונות הקרובות או לחלופין, לצאת מהחוזה שלו בכל אחת משתי העונות הבאות אם ירצה להפוך לשחקן חופשי.

מרטינז הוא אחד מכוכבי ההתקפה של הרד סוקס בשלוש עונותיו במועדון, אך ההחלטה שלו להישאר מציבה את הקבוצה בבעיה מול הכוכב הגדול ביותר, מוקי בטס. הרד סוקס, ששילמו סכומים עצומים בשנים האחרונות, מנסים לרדת מתחת למס המותרות ועשויים בשל כך להעביר בטרייד את בטס, שיהפוך לשחקן חופשי בתום העונה הבאה וגם כך אמור להרוויח בעונה הזו עוד יותר מה-27.7 שכבר קיבל אשתקד. הקבוצה צפויה לחפש טרייד על מרטינז, אבל זה יהיה קשה יותר, בהתחשב בגילו (32, בטס בן 27) ובחוזה הכבד. בטס זכה אתמול בפעם הרביעית ברציפות בכפפת הזהב.

*** ניו יורק יאנקיז החליטה לאפשר לשורטסטופ דידי גרגוריוס להפוך לשחקן חופשי. הפסים היו יכולים להציע לו 17.8 מיליון דולר ועדיין עשויים להחתים אותו מחדש, אך גרגוריוס, שכיכב בקבוצה בין 2016 ל-2018, עבר ניתוח טומי ג'ון והוגבל ל-82 הופעות בלבד בעונה האחרונה, כשהוא מפגין יכולת בינונית יחסית.

*** אטלנטה החתימה מחדש את האאוטפילד ניק מרקייקיס ואת התופס טיילר פלאוורס, אך ככל הנראה ויתרה על המגיש חוליו טהראן, לאחר שהוא לא קיבל חוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully