וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם כל הלב: השחקן שהורחק ובעט במוניטור ה-VAR בירידה מהמגרש

רובן אגילאר ממונאקו רתח על ביטול כרטיס אדום בחסות ה-VAR בהפסד 1:0 לסנט אטיין, ואחרי שהורחק בעצמו הוציא את כל העצבים על המצלמה של המערכת השנויה במחלוקת

מאז שנכנסה לחיינו בתחילת העונה שעברה, מערכת ה-VAR מעוררת אמוציות רבות בקרב שחקני, מאמני ואוהדי הכדורגל, ואתמול (ראשון) קיבלנו לכך דוגמה מוחשית במיוחד. אחרי שבכל הענף הבינו שהעזרים הטכנולוגיים לא מעלימים את טעויות השיפוט לחלוטין, ולפעמים רק מחריפים את הוויכוחים עליהן, נותרנו עם מחאות קבועות על אופן השימוש ועצם השימוש בהם, ורק טבעי היה שבשלב כלשהו הכעס יופנה לעבר המערכת עצמה.

מי ששבר את המחסום הזה היה רובן אגילאר, מגינה הימני של מונאקו שהורחק אמש (ראשון) בתוספת הזמן בהפסד קבוצתו לסנט אטיין. אגילאר ספג כרטיס אדום על כך שהכשיל את דניס בואנגה (שכבש את שער הניצחון בדקה ה-57) בדרכו לשער, ירד בזעם מכר הדשא ובדרכו לחדר ההלבשה שיחרר כאמור בעיטה מלאת תסכול לעבר המוניטור של ה-VAR.

קצפו של אגילאר על ה-VAR יצא בשל אירוע שהתרחש בדקה ה-70, כשהשופט שלף כרטיס אדום לווסלי פופאנה מסנט אטיין בשל עבירה שביצע על ז'אן קווין אוגוסטין, אבל בדיקה ה-VAR גילתה שחלוץ מונאקו היה בנבדל גבולי כשקיבל את הכדור, וההרחקה בוטלה בהחלטה שבדיעבד הנחילה לקבוצה מהנסיכות הפסד כואב ושלחה אותה למעמקי המקום ה-15 בליגה הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully